فرمانده سپاه ایجرود مطرح کرد

کمک مومنانه با توزیع ۵۵۰بسته معیشتی در شب میلاد کریم اهل بیت (ع)در ایجرود

فرمانده سپاه ایجرود از توزیع بیش از ۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت:‌در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) این بسته‌ها بصورت آبرومندانه در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۸۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
اقبال جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت:در جهت لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کمک مومنانه مواسات و همدلی در شهرستان ایجرود،۵۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم این طرح در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش از اجرای طرح کمک مومنانه، سپاه شهرستان ایجرود با همکاری خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی اقدام به توزیع یک هزار و ۲۵۷ بسته معیشتی در بین خانواده‌هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند، نمود.
 
جهانبخشی در پایان خاطرنشان کرد:لازم به ذکر است از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از یکهزار و ۴۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان ایجرود در عرصه‌های مختلف از جمله ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطح شهرستان و روستاها، تولید ماسک در کارگاه‌های تولیدی در روستا‌ها و کمک به شبکه‌ی بهداشت در راستای غربالگری، برپایی نقاهتگاه‌ها و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی فعالیت نمودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار