امام جمعه بردسکن:

سپاه در همه گرفتاری ها در خط مقدم است

امام جمعه بردسکن گفت: امروز سپاه پاسداران ثابت کرده که در همه صحنه‌ها و گرفتاری‌ها در خط مقدم است و تمام نیرو‌های خود به کمک دولت و ملت می‌آید.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۵۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در مراسم توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی، طرح مواسات و همدلی که با حضور فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان که در محل سپاه بردسکن برگزار شد، اظهارداشت: خیران هر چه در توان دارند در اجرای طرح مواسات و همدلی خداپسندانه به کار گیرند.

وی افزود: طرح مواسات و همدلی مومنانه لبیک به ندای رهبری است و این امر که تا کنون شهرستان بردسکن کارنامه موفقی را در این طرح داشته است.

امام جمعه بردسکن گفت: اجرای این طرح برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا است و این افراد آبرومند هستند و در شناسایی آن‌ها باید دقت ویژه صورت گیرد تا بسته‌های معیشتی تهیه شده به دست نیازمندان واقعی برسد.

امینی با بیان اینکه اجرای این طرح به طور قطع موجب خوشحالی خداوند، امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و آمرزش و شادی روح درگذشتگان می‌شود، اظهارداشت: برادران دینی نسبت به یکدیگر مسوولند و باید در مشکلات به یکدیگر کمک و یاری دهند.

وی، از اقشار مختلف مردم، کادر درمانی و بهداشتی، پرستاران، متخصصان و خیران، ارگان‌ها، نهادها، سپاه، بسیج، تشکل‌های مردمی و همه افرادی که تاکنون در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان بردسکن فعالیت داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار