فرمانده اسبق سپاه بیت المقدس کردستان:

شهید سلیمی انسانی شجاع، مومن و انقلابی بود / قطعا نیرو‌های بومی منطقه انتقام شهدا را خواهند گرفت

فرمانده اسبق سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به شخصیت شجاع و توانمند سردار شهید شکیبا سلیمی، گفت: بنده اطمینان دارم که نیرو‌های بومی منطقه انتقام خون شهیدان را خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده اسبق سپاه بیت المقدس استان کردستان امروز و با حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهید شکیبا سلیمی در شهر سریش آباد و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته ۳ نفر از نیرو‌های این استان آسمانی شدند که در راس آنان برادر عزیزم سردار شهید شکیبا سلیمی از نیرو‌های با استعداد، مخلص و توانمند استان بود که شهادت ایشان را به همرزمانشان و خانواده محترم وی تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی افزود: شهید سلیمی سرباز واقعی ولایت، شجاع، مومن، منظبت و بسیار با استعداد بود و شهادت به دنبال اینگونه افراد می‌رود که می‌خواهند راه امام حسین (ع) را ادامه دهند.

فرمانده اسبق سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: من در حدود ۱۰ سال از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم و افتخار داشتم که در کنار ایشان باشم و بسیاری از ویژگی‌های افراد مومن و با ایمان و مخلص و شجاع و افرادی که برای مردم احساس خدمت صادقانه دارند را در ایشان دیدم.

سردار رجبی با بیان اینکه شهید سلیمی در تراز و در قامت شهید و شهادت بود؛ ادامه داد: ایشان انسان پرتلاشی بودند که با جان و دل مجاهدت می‌کرد و شبانه روز در تلاش بود و شهادت شایسته چنین شخصیتی است.

وی تصریح کرد: بنده اطمینان دارم نیرو‌های بومی منطقه انتقام این شهید بزرگوار را خواهند گرفت چرا که صاحب این خون‌ها خداوند متعال است و یکی از صفات خداوند منتقم است و خداوند انتقام این شهدا را به وسیله افراد مومن و افرادی که سرباز دین هستند خواهد گرفت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار