خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تأکید کرد

ضرورت تبیین آثار و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر ضرورت تبیین آثار و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه گفت: آثار شهید بسیار ارزشمند بوده و تنها برای یک زمان خاص نیست.
کد خبر: ۹۲۳۸۳۵۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

ضرورت تبیین آثار و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعهحجت‌الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در همدان با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی به اهمیت توجه به آثار شهید مطهری پرداخت و بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی منحصر به فرد و از لحاظ جامعیت فکری فردی کم نظیر بود که تمام آثار ایشان مورد تایید امام راحل بود.

وی با بیان اینکه نسل جدید شناختی از شهید مطهری ندارند، بر آشنایی نسل جدید با افکار و عقاید شهید تاکید و عنوان کرد: امروز باید سیره و روش زندگی شهید مطهری به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه آثار شهید مطهری قابل استفاده و مفید برای همه است، بر ضرورت تبیین آثار و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه  پرداخت و بیان کرد: آثار شهید بسیار ارزشمند بوده و تنها برای یک زمان خاص نیست و در صورت تبیین آثار در بین  نسل جدید، ثاتیر بسزایی  بر زیر بنای عقیدتی و باور قلبی افراد نسبت به احکام اسلامی می‌گذارد به طوری که در برابر بسیاری از شبهاتی که امروز مطرح می‌شود به راحتی عقیده خود را از دست نمی‌دهد.

وی  با بیان اینکه آثار شهید مطهری عقیده انسان را تقویت می‌کند و می‌تواند پاسخگوی شبهات باشد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های آثار شهید مطهری این است که برای تمام نسل و سنین قابل استفاده است به طوری که برخی آثار ایشان برای کودکان و برخی دیگر برای جوانان و تدریس در دانشگاه مناسب  و مفید است.

عبادی با ابراز تاسف از اینکه در جامعه امروز آثار شهید مطهری کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: متاسفانه در طی سال‌های اخیر آثار به جا مانده از  شهید مطهری مورد غفلت قرار گرفته و این در حالی است که اگر ما به وصیت حضرت امام(ره) عمل می‌کردیم و از ابتدا آثار و کتب شهید مطهری را در مدارس و دانشگاه‌ها می‌گنجاندیم امروز سطح فکری و عقیدتی جامعه ما بهتر و بیشتر از این بود.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند ۀثار ایشان بدون استثناء برای همگان مفید و اثربخش است و در شرایط کنونی هم می‌توانیم آثار شهید مطهری را در جامعه معرفی کرده تا سطح و اثرگذاری خود را در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار