روابط عمومی سپاه دیواندره خبرداد:

توزیع ۱۲۵۰ بسته معیشتی دربین نیازمندان درمرحله اول رزمایش کمک مومنانه در دیواندره

در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری درجهت کمک به نیازمندان و ایجاد مواسات و همدلی تعداد ۱۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال دربین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۳۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از روابط عمومی سپاه دیواندره در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری درجهت کمک به نیازمندان وایجادمواسات وهمدلی تعداد ۱۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال دربین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان دراین مراسم گفت: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت رسانی به جامعه همواره از اولویت‌های سپاه است که در این راستا نیز در حد امکانات خود، مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم وما در مجموعه سپاه شهرستان با پایگاه محوری و مسجد محوری شناسایی افرادی که به واسطه ویروس منحوس کرونا در شغل و یا معیشت دچار مشکل شده و مورد حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند را شناسایی کردیم واین بسته هاراتقدیم آنهامی کنیم.

ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان هم در این مراسم اظهار داشت: امام راحل بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدی که در ابتدای پیروزی انقلاب کشور و ملت را متوجه خود کرده بود بسیج را تشکیل داد به همان صورت نیز در حال حاضر بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

بسیج در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید شکل گرفت و پس از دفاع مقدس نیز تهدیدات دیگری پیش روی کشور بود که بسیج متناسب با آن تهدیدات آرایش می‌گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار