خبرهای داغ:

نظارت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ۵ کارگاه تولید ماسک

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: پنج واحد تولید ماسک در شاهرود، میامی، میقان و مجن با مجوز و نظارت این دانشگاه به تولید ماسک مشغول هستند.
کد خبر: ۹۲۳۲۵۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ۵ کارگاه تولید ماسک نظارت می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سولماز میرزامحمدی اظهار کرد: این کارگاه‌ها ضمن بازدید روزانه کارشناسان دانشگاه، نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و محصولات آن‌ها نیز استریل شده و در اختیار داروخانه هاقرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مراکز درمانی در تأمین دستکش مشکلی ندارند، اما فعلا با توجه به نیاز بسیار بیمارستان‌ها به میزان کمی در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: در تأمین دارو نیز مشکلی وجود ندارد و از آن جایی که بیماری ویروسی است و دارو‌های محدودی برای آن کاربرد دارد، به میزان مورد نیاز از سازمان غذا و دارو تأمین می‌شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بازدید کارشناسان معاونت غذا و دارو از داروخانه‌ها و واحد‌های تجهیزات پزشکی اشاره و تصریح کرد: بازدید از سوپرمارکت‌ها و عطاری‌ها با هدف تمرکز بر محصولاتی که برای کرونا به فروش می‌رسد انجام می‌شود و از آنجایی که عموما این محصولات مورد تأیید نیستند جمع آوری می‌شوند.
میرزامحمدی اضافه کرد: در این راستا تاکنون ۴۰ مورد بازدید از داروخانه ها، ۳۸ بازدید از کارخانه ها، ۳۰ بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک، ۲۵ بازدید از سوپر و هایپرمارکت ها، ۱۴ بازدید از مراکز فروش تجهیزات پزشکی و هشت بازدید از عطاری‌های شاهرود توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار