مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

استقبال چشمگیر خواهران بسیجی در طرح جهادی اهدای خون / درخواست از سازمان انتقال خون مازندران برای راه اندازی پایگاه‌های سیار

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفتگو با «بسیج» از استقبال چشمگیر خواهران بسیجی در طرح جهادی اهدای خون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۰۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرشته پازوکی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار «بسیج» با اشاره به ۱۸ فروردین روز سلامت و روز جهانی بهداشت گفت:‌باتوجه به درخواست سازمان انتقال خون از بسیج مستضعفین برای  اهدای خون، سازمان بسیج جامعه زنان در این مورد هم اعلام آمادگی کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه خواهران بسیجی در مراکز سازمان انتقال خون  حاضر شدند، و تا یک هفته طرح جهادی اهدای خون ادامه دارد، افزود:‌باتوجه به نیاز بیماران کرونایی، استقبال خوبی از اهدا کردن خون توسط خواهران بسیجی صورت گرفت.

پازوکی درادامه با اشاره به اینکه فقط ۱۱ شهرستان  در مازندران دارای مرکز انتقال خون هستند، از رئیس انتقال خون مازندران در خواست کرد اگر امکان برپایی پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌ها می‌باشد، این کار صورت گرفته تا نیاز مرکز انتقال خون هم تامین شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در پایان با آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم بویژه خواهران بسیجی، یادآور شد:‌باتوجه به اینکه خواهران بسیجی در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ دارند در اهدای خون هم جز نفرات اول هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها