خبرهای داغ:
مسئول حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد خبر داد

تهیه و توزیع 41 سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در صالح‌آباد

مسئول حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد از تهیه و توزیع سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی و کمک‌های نقدی در بین 41 خانواده نیازمند در مجموع به ارزش 3 میلیون و235 هزار تومان به همت خیرین شهر صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۳۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

تهیه و توزیع 41 سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در صالح‌آبادطلایی‌نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهار با اشاره به اقدامات صورت گرفته حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد اظهار داشت: تهیه و توزیع سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی و کمک‌های نقدی در بین 41 خانواده نیازمند در مجموع به ارزش 3 میلیون و 235 هزار تومان به همت خیرین شهر صالح آباد انجام شد.

وی افزود: سبد کالا به ارزش 18 میلیون ریال شامل برنج ، ماکارونی، گوشت گوسفندی و روغن در بین 10 خانواده نیازمند توزیع شد.

مسئول حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با اشاره به اهدا بسته‌‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند گفت: این بسته‌ها به ارزش 2 میلیون و 350 هزار ریال برای 25خانواده شامل دسکتش یکبار مصرف و ماسک بود.

وی ادامه داد: کمک‌های نقدی به 6 خانواده که در شرایط سخت قرنطینه قادر به تأمین معاش زندگی نیستند نیز از دیگر اقدامات بوده که در مجموع 12 میلیون ریال برآورد شده است.

طلایی‌نیک ارسال 220 پیامک پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و تاکید بر خانه ماندن در شرایط کنونی برای بسیجیان را نیز از اقدامات دیگر این حوزه در شرایط شیوع ویروس کووید 19 عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار