خبرهای داغ:
ياسر متانت
مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان در گفت‌وگو با «بسیج»:

خدمات رایگان بسيج جامعه پزشكي گلپایگان به 245 بیمار نیازمند

كارشناس شبكه بهداشت و درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپايگان از ویزیت،ارئه خدمات پزشكي و توزیع داروی رایگان به 245 نفر از نیازمندان منطقه کاظم آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۲۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، بسیج جامعه پزشکی گلپايگان در یک برنامه جهادی با همكاري معاونت اجتماعي سپاه گلپايگان 2  تیم پزشکی به منظور ویزیت رایگان نیازمندان به منطقه  كم برخوردار کاظم آباد اعزام كرد.

مهدي جمالي در مصاحبه با خبرنگار بسيج گفت: در این برنامه كه در قالب طرح كرامت اجرايي شد، 70 نفر از بیماران نیازمند ویزیت و داروی رایگان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان در مسجد امام حسن عسگری (ع)  به حضور تيم پزشكي دكتر شهيد رهنمون در محله کاظم آباد گلپایگان و در دهه فجر و ارائه خدمات پزشكي به 245 نفر از نيازمندان اشاره کرد و گفت : یک تیم دندانپزشکی به انجام معاینه رایگان دندانپزشكي 70 نفر در منطقه کاظم آباد پرداخت و  به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در اين منطقه از شهرستان آموزش‌های لازم ارائه شد.همچنين این تیم به ارائه خدمات پزشکی آموزشي ، تست فشار و قند خون پرداخت.

مهدي جمالي با بیان این نکته که افرادی که نیاز به ارجاع به مراکز بالاتر پزشکی در منطقه کاظم‌ آباد داشتند با هماهنگی با شبکه بهداشت شهرستان به استان ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس طرح  شهيد دکتر رهنمون هر ماه با اعزام یک تیم پزشکی به روستای شیدآباد ،۴۰ نفر از بیماران نیازمند به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلپایگان  در پايان از همكاري پزشکان شبکه بهداشت، حوزه شهید مدنی، کانون بسیج جامعه پزشکی  كه همکاری لازم را با ‌بسیج برای ارائه خدمات به مردم داشتند تشكر و  قدرداني كرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار