خبرهای داغ:
فرهنگی بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

انتخابات جزو حیثیت و صلابت نظام است

فرهنگی بسیجی و مدیر مدرسه شهید چمران جلفا، سرنوشت، حیثیت و عزت و صلابت نظام اسلامی را در مساله انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۵۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

حسین موسایی در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات هم حق است هم تکلیف، حق است از این جهت که کشور مال خودمان است و برای کسی پای صندوق ها نمی رویم، اگر نرویم از حق مان استفاده نمی کنیم اما تکلیف است که با حضور مردم به دشمن نشان بدهیم که ملت انقلابی در همه حال ، پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی افزود: مردم فهیم و ولایی ایران اسلامی روز دوم اسفند پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و فرد اصلح که بتواند مفید برای مردم باشد را انتخاب خواهند کرد.

موسایی با اشاره به اهمیت مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات، گفت: برهمین اساس ما باید نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که دارای تقوا بوده و ملاک ها و شاخص های مورد تاکید مقام معظم رهبری را در طول زندگی سرمشق امور خود قرار داده باشند.

مدیر مدرسه شهید چمران جلفا در پایان یادآور شد: ما راه امام امت(ره) و شهدای را ادامه می دهیم و هرگز از انقلاب و نظام ورهبری خسته نمی شویم و با حضور گسنرده خودمان در انتخابات  و انتخاب اصلح تر، وفادری خودمان را به انقلاب و ولایت نشان خواهیم داد و بازهم ملت حسینی، سیلی محکمی به استکبار و تمامی بدخواهان این نظام خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها