خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد:

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های روستایی و بومی محلی در خوانسار برگزار شد

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های روستایی و بومی محلی ویژه روستاهای شهرستان خوانسار به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهدای ویست برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۶۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های روستایی و بومی محلی ویژه روستاهای شهرستان خوانسار به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهدای ویست برگزار شد.

این جشنواره با حضور تیم هایی از روستاهای، کهرت، ارجنک، ویست، خم پیچ، رحمت آباد، دوشخراط، سنگ سفید  و قودجان در دو بخش صبح شامل برگزاری بازی ها و عصر شامل اجرای مسابقات فینال و اختتامیه برگزار شد.

این مسابقات در رشته های ورزشی دال پلان، دوزپا، لِی لِی، بازی محلی الختر، پرتاب دارت و والیبال برگزار شد  و با استقبال پرشور و چشم گیر 213 نفر از ورزشکاران همراه بود.

گفتنی است اختتامیه این بازی ها نیز با حضور فرماندار، بخشدار، ریاست اداره ورزش و جوانان، پرسنل سپاه ناحیه خوانسار، و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد.

در انتهای این مسابقات با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به تیم های برتر از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار