برگزاری سالم انتخابات و حضور حداکثری مردم هدف سپاه است/سپاه در انتخابات از هیچ فرد و جریان سیاسی حمایت نمی‌کند

فرمانده سپاه مریوان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲ اسفند ماه به سالم برگزار شدن انتخابات به عنوان یکی از خواسته‌های مردم تاکید کرد و گفت: سپاه پاسداران نیز دنبال برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم است.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۴۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ منصور، ولی ئی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلابی در ایران و منطقه بوجود آورد. همه ما مسولین و مردم باید قدردان فداکاری‌های این سردار دل‌ها باشیم. وی همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه غیر عمد سقوط هواپیمای اکراینی را تسلیت گفت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲ اسفند ماه به سالم برگزار شدن انتخابات به عنوان یکی از خواسته‌های مردم تاکید کرد و افزود: سپاه پاسداران نیز دنبال برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم است.

فرمانده سپاه مربوان، گفت: امنیت جزئ دغدغه‌های ما است و اکنون در شهرستان مریوان و استان کردستان هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد. از دورترین روستا و نقاط شهرستان امنیت کامل برای برگزاری انتخابات برقرار است. در انتخابات سپاه از هیچ فرد و جریان سیاسی حمایت نخواهد کرد و به انتخاب مردم احترام می‌گذارد. تلاش سپاه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

سرهنگ، ولی ئی در بخشی دیگر از سخنان خود در جمع خبرنگاران، گفت: حقیقتا عملیات روانی دشمنان نظام اسلامی و هجمه بسیار گسترده آنان بر علیه نظام می‌طلبد رسانه‌ها بیش از پیش نقشه دشمنان را برملا کنند و با روشنگری نقشه شوم آنان را به مردم نشان دهند. این روز‌ها رسانه‌ها وظیفه بسیار سنگینی دارند و گفتن واقعیت‌ها انتظار مردم است. آمار‌ها نشان میدهند مخاطبان بسیار زیادی عضو کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مریوان هستند از این حضور مخاطب‌ها باید جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمنان استفاده شود. تکلیف رسانه ای‌ها در روشنگری است؛ و رسانه‌ها امروز در خط مقدم این جنگ نرم هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار