خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «سلیمانی» با ولایت‌پذیری خود در دورترین نقطه به دفاع از آرمان‌های انقلاب پرداخت

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به ولایت‌پذیری سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: سردار «سلیمانی» پشت میز ننشست و با ولایت پذیری خود در دورترین نقطه به دفاع از آرمان‌های انقلاب پرداخت.
کد خبر: ۹۲۰۵۶۸۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

شهید «سلیمانی» با ولایت‌پذیری خود در دورترین نقطه به دفاع از آرمان‌های انقلاب پرداختبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم یادبود سپهبد شهید «سلیمانی» اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اولین آشنایی و همکاری نزدیک ما بچه‌های همدان به سال ۶۱ عملیات رمضان برمی‌گردد که ما ۳ گردان بودیم و مسئولیت ۳ گردان بر عهده «حاج قاسم» گذاشته شد و در اولین روزها به لحاظ مشکلاتی که در عملیات بود باهم اختلافاتی پیدا کردیم اما بزرگواری «حاج قاسم» باعث شد که رزمندگان همدان با رزمندگان کرمان در قالب لشکر ۴۱ ثارالله رفاقت دیرینه داشته باشند.

وی با اشاره به عملیات والفجر۸ فاو گفت: در این عملیات غواص‌های ما با غواص‌های کرمان ارتباط نزدیک پیدا کردند، «حاج قاسم» به عنوان خط شکن و باز کننده سنگرها و خطوط دفاعی فاو شناخته می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: در دوران جنگ هر جا کم می‌آوردند چند تا فرمانده راه‌گشا بودند، شهیدان «احمد کاظمی»، «باکری»، و «سلیمانی» که هر یک از این سه اعتقاد داشتند که سردار «همدانی» باید جلوتر از ما باشد و اینجا است که باید قدر سردار «همدانی» را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه «حاج قاسم» در هر عملیاتی وارد شد توفیقاتی حاصل می‌شد، عنوان کرد: شهید «سلیمانی» نسبت به بچه‌های همدان یک ارادت ویژه و علاقه خاصی داشت و اعتقاد داشت هرجایی مشکلی باشد بچه‌های همدان آن را حل می‌کنند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه حضور «حاج قاسم» در سوریه باعث شد تار و پود داعش به هم بخورد، گفت: «حاج قاسم» طوری بود که ما در مقابل ایشان کم می‌آوردیم و طوری حرکت می‌کرد که داعش هم می‌دانست که باید تخلیه کنند و تاب و توان مقابله نداشتند.

وی ادامه داد: «حاج قاسم» با همه قدرتش از لحاظ مدیریت، سیاست، طراحی و بازی جنگ بی‌نظیر بود و شهادت زیبنده وی بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز داشت: هرگاه بر سر دو راهی و شک و تردید قرار گرفته‌ایم لطف خداوند شامل حال ما شده و نشانه‌ای برای آگاهی و افزایش بصیرت ما می‌فرستد مانند شهادت شهید «شوشتری» و «احمد کاظمی» و زمانی که حضرت آقا در غربت بود نیز «صیاد شیرازی» شهید شد و تحولی ایجاد کرد؛ در مقطعی نیز۱۷۵ غواص دست بسته شهید وارد کشور شدند و تلنگری برای همگان بود.

وی تصریح کرد: در مورد جبهه مقاومت آن قدر غبار شک و تردید ایجاد کرده بودند تا اینکه سردار «همدانی» شهید شد و تا قبل از شهادت این شهید والامقام ما اجازه نداشتیم در مورد شهدای مدافعین حرم صحبت کنیم.

سردار فرجی با بیان اینکه در مقطی که شبهات زیاد بود که مدافعان چرا به سوریه می‌روند «حججی» شهید شد و این‌ها همه نشانه است، افزود: شهادت سردار «سلیمانی» نیز جبهه مقاومت را بیش از پیش مصمم‌تر و متحدتر و تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اطاعت‌پذیری «حاج قاسم سلیمانی» گفت: یکی از بهترین‌های کره زمین سردار «سلیمانی» بود که پشت میز ننشست و با ولایت پذیری خود در دورترین نقطه به دفاع از آرمان‌های انقلاب پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: «حاج قاسم» در عمر خود وحدت‌شکنی نکرد و دو قطبی ایجاد نکرد و تبعیت‌پذیر و وحدت آفرین بود.

وی افزود: «حاج قاسم» بعد از هر عملیات خطر را به جان می‌خرید سنگر به سنگر می رفت و برای تشکر دست همه رزمندگان را می‌بوسید و پیام مقام معظم رهبری را می‌رساند.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: اگر تبعیت و اطاعت‌پذیری ما نسبت به مقام معظم رهبری هم مانند «حاج قاسم سلیمانی» باشد در کشور هیچ مشکلی نخواهد بود.

وی عنوان کرد: ما اگر صحنه‌هایی را در سوریه نبینیم قدر امنیت امروز در کشور را نمی‌دانیم؛ ۹۱ درصد سوریه در دهان اژدها بود که «حاج قاسم» و سردار «همدانی» کشور را از دست اژدها خارج کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اغتششات اخیر گفت: موضوع اصلی بنزین نبود عربستان یک سوم هزینه‌ای که در یمن انجام داده بود در کشور ما خرج کرد و به دنبال کشتار بودند و دنبال اینکه ایران را به سوریه جدید تبدیل کنند که جوانان بسیجی و رزمنده‌ها اجازه این کار را ندادند.

وی با اشاره به تبعیت‌پذیری سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» گفت: پیام شهادت ایشان را مردم بغداد و کاظمین گرفتند.

سردار فرجی با اشاره به انتخاب جانشین سردار «سلیمانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: سردار «قاآنی» یک فرد عملیاتی است و «حاج قاسم» نسبت به ایشان اعتماد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار