آیت الله علیرضا اسلامیان:

راه حاج قاسم سلیمانی با سرعت و دقت بیشتر ادامه پیدا می کند

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام اعلام کرد: راه و پیمانشان به فضل الهی با سرعت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۰۵۱۶۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به شرح زیر شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَومٌ عَلی آلِ الرَسولُ عظیمٌ

هر چند شهادت که کرامت الهی است، زیبنده و آرزوی دیرینه او بود و ملاقات خدای متعال با بدن قطعه قطعه شده در راهش افتخار او، اما رفت و ملت بزرگ و انقلابی ایران را به سوگ بزرگی نشاند.

 او با شهادتش داغ سوزانی بر دل ملتهای آزاده و جبهه مقاومت در سراسر جهان، مخصوصا آنانکه از نزدیک تحت تربیت های الهی او بوده و با تلاشهای طاقت فرسا و بی وقفه ی او به آزادی رسیده بودند گذاشت.

دشمن جنایتکار، سفّاک و کور باطن هنوز درکی از مقاومت برخاسته از ایمان و بصیرت الهی ندارد و غافل از این است که اگر سردار سرافراز، حاج قاسم سلیمانی و بزرگ مرد عراق ابومهدی المهندس جسمشان به ملکوت پیوست، راه و پیمانشان به فضل الهی و توجهات حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فجه الشریف) با سرعت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

حقیر به نوبه خود این مصیبت بزرگ را ابتدا خدمت امام زمان (ارواحنا فداه) و سپس به مراد آن شهید بزرگوار رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و همه علاقه مندان به او و جبهه مقاومت در سراسر جهان مخصوصاً خانواده محترم ایشان و مردم ولایتمدار استان چهار و محال و بختیاری تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

انشاء الله با انتقام سخت از جنایتکاران آمریکایی و نوکرانشان گوشه ای از آلام قلبهای داغدار تسکین یابد.

ارسال نظرات