خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

مسلم بن عقیل زمان توسط شقی‌ترینِ زمانه به شهادت می‌رسد

امام جمعه ملایر گفت: همانطور که نهضت امام حسین(ع) برحق است، نهضت امام خمینی(ره) نیز برحق است و مسلم بن عقیل زمان توسط شقی‌ترینِ زمانه به شهادت می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۰۵۰۳۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

مسلم بن عقیل زمان توسط شقی‌ترینِ زمانه به شهادت می‌رسدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با حضور امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و دانشجویان، به همت دانشگاه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملایر برگزار شد.

امام جمعه ملایر در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت سردار «سلیمانی» اظهار داشت: خداوند متعال چقدر زیبا سردار «سلیمانی» را در سرزمین امام حسین(ع) ابوالفضل‌گونه و علی‌اکبرگونه می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه شهادت «حاج قاسم» از طرفی مباهات خداوند متعال بین بندگان و ملائکه است، گفت: از طرف دیگر خداوند از آمریکای جنایتکار و تروریسم رونمایی کرد و سردار «سلیمانی» عزیز توسط شیطان بزرگ به شهادت رسید.

وی ادامه داد: همانطور که نهضت امام حسین(ع) برحق است، نهضت امام خمینی(ره) نیز برحق است و مسلم بن عقیل زمان توسط شقی‌ترینِ زمانه به شهادت می‌رسد.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: اگر کسی مانند شهید «حاج قاسم» صاف و زلال باشد شیطان نمی‌تواند بر او غلبه کند.

وی عنوان کرد: مردم ما که تفکر «حاج قاسم سلیمانی» را دارند بسیاری از کارهای ناممکن را ممکن ساختند و دنیا به عظمت جوانان این مرز و بوم پی برده است.

برقراری با بیان اینکه امید همه ما به خداوند متعال است، گفت: تاین همان چیزی است که دشمن فاقد آن بوده و این امید را ندارد.

وی تصریح کرد: «حاج قاسم سلیمانی» هیچ‌گاه و در هیچ عرصه‌ای تسلیم نشد و باید به عنوان یک الگو برای همه مجاهدین جهان و به ویژه جوانان گفته شود.

امام جمعه ملایر گفت: سردار شهید« حاج قاسم سلیمانی» تمام زندگیش بر محور ولایت استوار بود و این نشان می‌دهد که بوستان ولایت چه گل‌هایی را ترتیب کرده است که به سرعت جانشین سردار انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «حاج قاسم سلیمانی» نمونه بارز یک انسان کامل و یک عارف و عابد و حامی محرومان و به تمام معنا مطیع امر ولایت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار