خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جبهه مقاومت با شهادت «حاج قاسم» مصمم‌تر به حرکت خود ادامه خواهد داد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هر چیزی جز شهادت در حق شهید «سلیمانی» کم بود، گفت: با شهادت «حاج قاسم» جبهه مقاومت یک انرژی دوباره می‌گیرد و مصمم‌تر به حرکت خود ادامه خواهد داد و رهبری هر دستوری بدهند بدون کم و کاستی انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۹۲۰۴۴۸۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

جبهه مقاومت با شهادت «حاج قاسم» مصمم‌تر به حرکت خود ادامه خواهد دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در جمع  جامعه رسانه‌ای همدان با حضور بر مزار سردار شهید «حاج حسین همدانی«، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: خبر شهادت سردار «سلیمانی» در تمام دنیا بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه «حاج قاسم» ارتباط صمیمی با بچه‌های همدان داشت، گفت: «حاج قاسم» نسبت به شهید «همدانی» و شهدای جبهه مقاومت به نیکی یاد می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: امروز این جمعیتی که در خیابان پاسداران حضور یافتند، تماشایی بود با وجود اینکه اطلاع‌رسانی نشده بود اما مردم بابصیرت حضور خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: «حاج قاسم» به شهدای مدافع حرم ما ارادت داشتند و فرزندان  شهید «کرمی» و «فانوسی» را ملاقات کردند، ایشان در کنار همه کارها برایش مهم بود که یک مادر شهید را هماهنگ کند زیارت حضرت زینب(س) برود.

سردار فرجی با اشاره به اینکه هر چیزی جز شهادت در حق شهید «سلیمانی» کم بود، تصریح کرد: با شهادت «حاج قاسم» جبهه مقاومت یک انرژی دوباره می‌گیرد و مصمم‌تر به حرکت خود ادامه خواهد داد و رهبری هر دستوری بدهند بدون کم و کاستی انجام می‌دهیم.

وی گفت: مردم ما را شرمنده کردند و خیلی جلوتر از ما هستند، شعور و بصیرت بالایی دارند در اتفاقات اخیر نشان دادند که مردم متدین و باشعوری هستند، امید است بتوانیم با صداقت ادامه دهنده راه شهید «همدانی» و «سلیمانی» باشیم.

مجید ملکیان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان نیز در ادامه ابراز داشت: امروز در کنار مزار شریف سردار «همدانی» جمع شدیم که به ایشان تبریک و تسلیت بگوییم که دوست و همرزم ایشان به شهادت پیوست و بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار