خبرهای داغ:
امام ‌جمعه همدان عنوان کرد

ضرورت تلاش برای کم اثر کردن تحریم‌ها/ موضوع مهم انتخابات حضور حداکثری مردم است

امام جمعه همدان تلاش برای کم اثر کردن تحریم‌ها را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: سفر رییس جمهوری برخی از مسائل مورد غفلت را جبران کند.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۵۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

ضرورت تلاش برای کم اثر کردن تحریم‌ها/ موضوع مهم انتخابات حضور حداکثری مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان، سفر رییس‌جمهوری به کشورهای شرقی را موجب تقویت دیپلماسی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد: این سفرها دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: سفر رییس جمهوری به کشورهای شرقی و اسلامی بسیار اثربخش است و دولت در چند سال اخیر به این موضوع توجه کرده است.

امام ‌جمعه همدان خاطرنشان کرد: در گذشته توجه بسیاری به کشورهای غربی و تعامل با آنها می‌شد که یک اشتباه راهبردی بود.

وی گفت: تجربه نشان داده کشورهای غربی به ویژه آمریکا به دنبال تعامل منطقی نیستند و تنها خواستار تضعیف کشور ایران هستند.

شعبانی موثقی اظهار داشت: برخی افراد برای گفتگو با رییس جمهوری آمریکا ذوق زده شده و در رسانه‌ها بازتابش را می‌بینم که نشان از خودباختگی این افراد است.

وی به کاهش ارتباط با غرب و تقویت رابطه با کشورهای اسلامی و شرقی تاکید کرد و افزود: حتی ارتباط با ژاپن هم به شرطی که پای میانجی‌گری رابطه آمریکا و کشورمان در میان نباشد برای ما مفید است.

امام جمعه همدان تلاش برای کم اثر کردن تحریم‌ها را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: سفر رییس جمهوری  برخی از مسائل مورد غفلت را جبران کند.

وی موضوع مهم در انتخابات پیش رو را حضور حداکثری مردم دانست و یادآوری کرد: مردم مسوولیت‌پذیری را در انتخاب فرد اصلح ملاک قرار دهند.

شعبانی موثقی گفت: تک تک آرا مردم در سرنوشت دولت و مجلس شورای اسلامی تاثیر دارد و مردم دقت کنند به چه کسانی رای می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار