خبرهای داغ:
با حضور مسئول طرح تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری،

گردهمایی فعالان فرهنگی شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود با حضور مسئول طرح تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود با حضور امام جمعه، رئیس ستاد نمازجمعه، جانشین سپاه ناحیه شاهرود و تعدادی از فعالان فرهنگی برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام اسماعیل فخریان مسئول کشوری طرح تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در سخنانی با بیان اینکه توجه به رهنمود‌های امامین انقلاب راهگشای مسیر حرکت این انقلاب است افزود: دشمنان چه در زمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و چه در زمان حال ولایت فقیه را هدف قرار داده اند و تمام تلاش آن‌ها بی اثرکردن هدایت‌های مقام معظم رهبری در جامعه است.
وی با بیان اینکه دشمنان خود اعتراف دارند که با ایک سخنرانی رهبری بافته‌های آنان پنبه می‌شود بر ترویج گفتمان مقام معظم رهبری در قالب یک منظومه فکری برای نسل نوجوان و جوان جامعه تاکید کرد و افزود: در جنگ نرم دشمن این نقطه را هدف قرار داده و تمام تلاشش را در این راستا به کار بسته است.
مسئول کشوری طرح تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با تاکید بر بسط و گسترش بیانات رهبر انقلاب در جامعه و تبیین این سخنان که مواضع نظام و راهبرد حرکتی مسئولین و مردم است بر اهتمام همه اثرگذاران جامعه در این مسیر تصریح کرد.
این برنامه به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار