مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت : کنار آمدن با استکبار ، موجب ننگ و ذلت خواهد بود .
کد خبر: ۹۱۸۸۳۹۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ضمن گرامیداشت روز سیزده آبان؛ روز مبارزه با استکبار ستیزی ادامه داد : امروز در همه نقاط جمهوری اسلامی ایران عزیزانی تقدیم کردیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجا باقی بماند و امروز در مقابل استکبار جهانی بااین نام ایستادیم و در دنیا پرچم عدالت در دست گرفتیم و ملتی که برای دین خدا با دشمنان مبارزه کند شکست ندارد و در نهایت نصرت و پیروزی برای آن ملت خواهد بود .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان گفت: این ملت زیر فشارهای ناحق دشمنان ایستادگی و در مقابل تحریم‌ها مقاومت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ خاطرنشان کرد : دشمن بداند این دانشجویان پیرو خط امام و ملت غیور ایران اسلامی بودند که با اقدام خود در سال 1358 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) به انقلاب دوم معروف شد .

وی در پایان بابیان اینکه هیچ‌گاه دشمن با ما کنار نمی‌آید، تصریح کرد: به فرموده رهبری دشمن با مذاکره سعی در نفوذ و مهار قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که این هوشیاری ملت ایران را می طلبد وملت ایران با درایت وهوشیاری واتحاد خود به این ذلت تن نخواهد داد.

ارسال نظرات