برگزاری مراسم تودیع و معارفه نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۲۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در نماز خانه این مرکز برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم با تبریک ایام ماه مبارک ربیع‌المولود اظهار داشت:استان کردستان یک استان مرزی است که با جمعیت حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری، اکثریت جمعیت آن را مسلمانان اهل تسنن تشکیل می‌دهند.


وی گفت: به برکت خون شهدا و لطف الهی اکنون کردستان در یک امنیت اطمینان‌بخش قرار دارد.


سردار رجبی در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های کردستان در عرصه‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: این خدمات ثمره مجاهدت‌های هزاران زن و مرد بوده است که از اول انقلاب تاکنون همتی مضاعف داشته‌اند.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان عنوان کرد: استان کردستان با دارا بودن بیش از ۴۵۰ هزار بسیجی و ۶۶ گردان بیت‌المقدس، ۳ کوثر و ۵ گردان امنیتی امام علی (ع) آماده دفاع از انقلاب و کیان کشورهستند.


وی خاطرنشان کرد: سپاه استان در حوزه امنیتی در کنار سایر نهادها، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و از ظرفیت خوبی در حوزه هماهنگی بین نیرو‌های مسلح و امنیتی در استان برخوردار هستیم.


وی در پایان سخنان خود از خدمات حجت‌الاسلام جلیلی مسوول پیشین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های شبانه روزی ایشان در کردستان شایسته والاترین تقدیرهاست و امیدواریم حجت‌الاسلام جعفرنژاد نیز بتواند در این حوزه اقدامات شایسته انجام دهد.


در ادامه حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همواره ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در نظام اسلامی فرمانده، مسئول و رئیس فقط مسئولیت هدایت وظایف اداری افراد را بر عهده ندارد بلکه باید برای تعالی آن‌ها تلاش کند.

وی یادآور شد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان دشمن را دنیا شکسته و قدرت پوشالی و نظامی آن‌ها را زیر سئوال برده است.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر  تاکید کرد: امریکا با هویت انقلاب اسلامی ما مشکل دارد لذا تا امروز هر جا توانسته‌اند علیه منافع ملت ایران کوتاهی نکرده‌اند.

وی در ادامه گفت: خوی استکباری امریکا در کودتای ۲۸ مرداد و قتل عام دانش‌آموزان در سال ۵۷ برای ملت ایران کاملا مشخص بود و براساس اسنادی که از لانه جاسوسی امریکا بدست آمد این لانه که مرکز توطئه امریکا بود دنبال کودتا در کشور ایران بود.

وی به شایعه‌پراکنی و دروغ‌پراکنی برخی مسئولان اشاره کرد و گفت: برخی مسئولان بزرگ‌ترین دروغ‌ها را سر داده و با زبان دشمن حرف می‌زنند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.


‌طیبی‌فر بیان کرد: برخی مسئولان از هم‌اکنون برای انتخابات آینده مشغول طرح، برنامه‌ریزی و نگاهشان به خواسته‌های دشمنان و شیطان است.


جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان روز قتل عام دانش‌آموزان در سال ۵۷ بود قتل عامی که توسط امریکایی‌ها طراحی شده بود و رژیم شاهنشاهی هم خواسته آن‌ها را عملی کرد لذا این روز به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران معرفی شده است.


وی خطاب به مردم ایران بویژه دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان هم خود را به عنوان چهره‌ای ضد استکباری به دنیا معرفی می‌کنند و هم به دشمنان ثابت خواهند کرد که اجازه هیچگونه دخالتی به هیچ ابر قدرتی نخواهند داد.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر افزود: این راهپیمایی به جامعه اسلامی هشدار می‌دهد که مواظب خواسته‌های بیگانان بویژه امریکا باشند چرا که امریکایی‌ها به هر شکل دنبال این هستند که یا جمهوری اسلامی را از پا دربیاورند، یا هر کشور اسلامی را به چند کشور کوچکتر تقسیم کنند و یا با فشار‌هایی که وارد می‌کنند خواسته‌های خود را به هر شکلی که شده در کشور‌های اسلامی اعمال کنند.


وی ادامه داد: محور همبستگی در نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری انقلاب و ولایت فقیه است و هر کدام از مجموعه‌های سیاسی که در کشور داریم در زبان همه جایگاه ولایت فقیه را قبول دارند و در عمل هم این جایگاه را به عنوان فصل‌الخطاب خود قرار می‌دهند.


وی با تاکید بر اینکه امنیتی که در کشور ما حاصل شده به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری است گفت: امروز اگر بسیاری از کشور‌های اسلامی در منطقه در ناامنی و آشوب به سر می‌برند به این دلیل است که آن‌ها قدرتی مثل ولایت فقیه نداشتند لذا مطمئنا اگر این نقطه را حفظ کنند دشمن هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کردستان قدردانی شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار