رزمایش‌های نظامی برترین استراتژی دفاعی به جهت مقابله با بحران‌ها و تهدیدات منطقه‌ای است

سرهنگ عسکری فرمانده سپاه سنندج گفت: رزمایش های نظامی خود یکی از برترین استراتژی های دفاعی و رویکردی به جهت مقابله با بحران ها و تهدیدات منطقه ای می باشد .
کد خبر: ۹۱۸۳۱۹۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز رزمایش بسیج با استراتژی‌های دفاعی نوین در سنندج با حضورفرماندهان نظامی و مسوولین استانی و حضور پر شور بسیجیان در پادگان حضرت رسول (ص) ننله سنندج آغاز شد. سرهنگ حسن عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج در این رزمایش گفت: بسیج پس از افتخارآفرینی در هشت سال دفاع مقدس امروز نیز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار و حماسه است.

عسکری با بیان اینکه حضور بسیج در صحنه‌های مختلف منشا خیر و برکت است، افزود: اینکه امروز در کشور‌های همسایه شاهد مقاومت مردم هستیم نشان از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی افزود: در این رزمایش گردان‌های بسیجی با استراتژی دفاعی نوین، دفاع موزائیکی اقدام به انجام و تمرین تاکتیک‌های دفاعی می‌نمایند که خود یکی از برترین استراتژی‌های دفاعی و رویکردی به جهت مقابله با بحران‌ها و تهدیدات منطقه‌ای می‌باشد.

عسکری ضمن تاکید بر نهایت امادگی نیرو‌های بسیج در تمام اوقات سال، اذعان داشت: به طور میانگین ۲۵۰۰ نفر از بسیجیان همیشه آماده مقابله با تهدید‌ها هستند، و یک گردان امداد و نجات با نام گردان کوثر نیز به صورت موازی در حال برگزاری مانور پزشکی و امدادی در این رزمایش است.

فرمانده سپاه سنندج با اشاره به اهداف این رزمایش عنوان کرد: رزمایش مقتدرانه‌ی نیرو‌های جان بر کف بسیجی، امنیت و آرامش همیشگی را برای دوستان به ارمغان خواهد آورد و نشان بر این است که همواره تا زمانی که فرهنگ و تفکر بسیجی بر این مملکت طنین انداز است امنیت پایدار نیز در ایران اسلامی خواهد بود، اما برای دشمنان انقلاب اسلامی نیز پیامی محکم دارد و آن اینکه که اگر دشمن بخواهند حرکتی نادرست علیه ملت ایران و هویت اسلامی این اب و خاک انجام دهند با مشت اهنین و ایسادگی تا پای جان بسیجیان مواجه خواهند شد.

در ادامه نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امروزه دشمنان به هر نقطه‌ای از جهان اسلام که طمع می‌کنند، حضور ملت ایران را می‌بینند، بیان کرد: ملت ایران مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم را خط قرمز خود می‌داند و این مهم در حمایت از ملت‌های مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان ثابت شده است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد هم قدرت اسلام و مسلمین ظهور بیشتری پیدا می‌کند و هم فساد و تباهی بی ایمانی و بدعهدی دشمنان ما روشن می‌شود یادآور شد: دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و هر روز در حال عقب نشینی هستند، زیرا همگان فهمیده اند که به آمریکا و اروپا دل بستن و تکیه کردن عاقبتش پشیمانی است.

وی گفت: خداوند برای شما عمل صالح و پاداش اخروی در نظر گرفته است و خداوند برای هر قومی که می‌خواهد سعادت نصیب کند و نعمت هارا فراوان کند، به آن قوم یا ملت رهبری بی نظیر عطا میکند.

انتهای پیام/g.s
ارسال نظرات
آخرین اخبار