صبح امروز انجام گرفت.

دیدار مسوولین استان کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس

صبح امروز مسوولین استانی کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فرمانده سپاه بیت المقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۷۸۰۱۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مسوولین استانی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس دیدار کردند. در این دیدار حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیقی حاصل شد که در این مکان مقدس یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تمامی کسانی که برای آزادی و استقلال این انقلاب جانانه ایستادگی کردند و عزت را برای این ملت و این سرزمین به ارمغان آوردند بکنیم.

خوش اقبال گفت: امروز آمده ایم تا اعلام کنیم دولت و ملت همه درکنار هم با سپاه و نیرو‌های مسلح خواهند بود و تا پای جان سر عهدی که با امام (ره) و مقام معظم رهبری بستیم خواهیم ماند و در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان که برای نابوی و سرنگونی این نظام طراحی کرده اند دفاع خواهیم کرد و رویای شیرین دشمن را به کابوس تبدیل خواهیم نمود.

وی افزود: این انقلاب به برکت رهنمود‌های امام (ره) و خون پاک شهدا جان گرفت و بعد از چهل سال با حفظ استقلال با قدرت و قوت در تمام جهان شناخته شده و یاور و حامی تمام مظلومان جهان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه گفت: تبعیت بی، چون و چرا از ولایت فقیه رمز پیروزی سپاهیان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده است.

خوش اقبال گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ایجاد انقلاب، مردم ایران را از سلطه مستکبران رهایی بخشید و در مسیر تعالی بشر قرار داد و مردم در این چهل سال ازعمر با برکت انقلاب ثابت کردند که همیشه و درهر شرایطی پشتیبان این نظام خواهند بود.

در ادامه سردار رجبی در این دیدار عنوان کرد: این ایام یاداور قیام و ایثار ملتی است که تمام قد برای دفاع از اسلام و آب و خاک در مقابل دشمن ایستادند و ما مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهیدان هستیم چرا که اگر این عزیزان جان خود را از روی اخلاص تقدیم نمیکردند طبعتا ما امنیت، یکپارچگی و اقتدار و قدرت بازداراندگی را که امروزه داریم را هرگز به دست نمی‌آوردیم.

سردار رجبی گفت: شاید زبان حال همه ما آنگونه نباشد که بتوانیم تمام نعمات را برشماری بکنیم، اما قدرتی را که ما در تمام دنیا داریم بی بدیل است و این بخاطر هویت اسلامی و انقلابی ما است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی قدرت موشکی بازدارندگی و اقتدار و از همه بالاتر ایستادگی مردم ایران در طراز اسلام و انقلاب را نداشت وضعیتی به مانند کشور‌های عراق، افعانستان، لبنان یا فلسطین را پیدا می‌کرد، چون دشمن همه این طرح‌های را که در این کشور‌ها پیداه کرد را می‌خواست بر سر این نظام پیاده کند، اما مردم این انقلاب در این چهل سال با پشتیبانی و توصیه‌های رهبری و در کنار هم و با هم بودن در مقابل سناریو دشمن ایستادگی و مقابله کرد.

سردار رجبی گفت: همه دارایی این نظام ملت شریف ایران است که در تمام تنگنا‌ها با وحدت و یکپارچگی در کنار این نظام بودند و هر سختی را در هر شرایطی می‌پذیرند تا دست ناپاکان و شیطان صفتان را از این کشور کوتاه کنند.


وی در پایان افزود: ما همگی خدمتگزار این ملت هستیم و باید هر کاری را که انجام می‌دهیم در شان این ملت باشد و باید تلاش کنیم که چهره محرومیت را از این استان بزداییم.
 
 
انتهای پیام/727
ارسال نظرات
آخرین اخبار