خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود:

فرهنگ دفاع مقدس چاره حل مشکلات امروز کشور است

جانشین سپاه شاهرود گفت: فرهنگ دفاع مقدس امروز چاره حل مشکلات کشور است و دانش آموزان به عنوان افسران جنگ نرم در برابر توطئه‌های دشمنان این فرهنگ مقدس را سرلوحه عمل و کار خود قرار داده و در میدان مقابله با آمریکا از پای ننشینید.
کد خبر: ۹۱۷۷۵۰۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
فرهنگ دفاع مقدس امروز چاره حل مشکلات کشوربه گزارش بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد حسین پور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واحد پیشگام رسول اکرم (ص) حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار تعلیم و تربیت و ماه محرم با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تمام همت خود را برای برچیدن این انقلاب بکار بستند و با توطئه‌های مختلف از جمله ترور و انفجار و ایجاد غائله‌های مختلف تلاش کردن انقلاب نو پای اسلامی را سرنگون کنند که نتوانستند.
وی با بیان اینکه بعد از این توطئه‌ها راه را در جنگ دیدند و عراق را برای جنگ با ایران تشویق و ترغیب و حمایت و پشتیبانی نمودند.
جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه استکبار با خیال راحت عراق را مجاب به حمله به ایران کرد گفت: آن‌ها به صدام گفتند با توجه به اطلاعات ما ایران بیش از یک هفته نمی‌تواند مقاومت کند و پیروز میدان هستی و برای همین هم صدام در کنفرانس خبری قبل از حمله به ایران به این نکته اشاره کرد.
حسین پور با بیان اینکه این حمله یک هفته‌ای هشت سال طول کشید افزود: استکبار جهانی با خیال باطل خود جنگ را شروع کرد، اما هر چه تلاش کرد نتوانست پیروز میدان شود و دستان خالی رزمندگان ما در برابر توطئه‌های دشمنان هر روز محکم‌تر از گذشته شد.
وی با بیان اینکه امام راحل در  پایان جنگ در پیامی جنگ ما را دارای برکات زیادی عنوان کرد افزود: امام تاکید دارند جنگ ما جنگ فقر و غنا بود و این بدان معناست که ما با دست خالی و در تحریم جهانی توانستیم در برابر کل دنیا استکبار با آن همه امکانات پیروز شویم و استقلال و خودباوری و فعل خواستن را دقیق و درست به ظهور برسانیم.
جانشین سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس امروز چاره حل مشکلات کشور است گفت: شما دانش آموزان باید به عنوان افسران جنگ نرم در برابر توطئه‌های دشمنان این فرهنگ مقدس را سرلوحه عمل و کار خود قرار داده و در میدان مقابله با آمریکا از پای ننشینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار