خبرهای داغ:

توکل، ولایت پذیری و استقامت رمز پیروزی ملت ایران

مسئول بسیج رسانه شاهرود گفت:رمز موفقیت و پیروزی ملت ما در دوران دفاع مقدس تا به امروز ایمان به خدا و ولایت پذیری و استقامت است
کد خبر: ۹۱۷۷۴۵۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی عامری در آیین بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در واحد امیدان امید انقلاب بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در سخنانی با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم به خیال خام خود می‌خواستند یک هفته‌ای ایران را اشغال کنند، اما هشت سال تمام جنگیدند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند چرا؟
وی افزود: دشمن فکر همه چیز نظامی و مادی را کرده بود، اما فکر اعتقاد و ایمان این ملت به خداوند و وعده‌های آن را نکرده بود و همین شده که ملت ایران با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستاد و پیروز شد.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی شاهرود با بیان اینکه قریب به ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم شد افزود: از این شهدا ۳۶ هزار شهید دانش آموز بودند که تقریبا یک پنجم شهدا را شامل می‌شود و این تناسب در سطح کشور جاری است و در شهرستان شاهرود نیز از بیش از هزار شهید بیش از ۲۰۰ شهید دانش آموز هستند.
وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت و پیروزی ملت ما در دوران دفاع مقدس تا به امروز ایمان به خدا و ولایت پذیری و استقامت است گفت: اگر این ویژگی‌ها نبود انقلاب اسلامی اصلا محقق نمی‌شد و امروز نیز دشمنان می‌خواهند این خداباوری و استقامت و ولایتمداری ملت ما را تضعیف کنند تا به خواسته‌های خود برسند.
مسئول بسیج رسانه شاهرود با اشاره به جملات رهبر انقلاب در باب جوانان اظهار کرد: رهبری انقلاب در جملاتی تاکید دارند من از نوجوانان و جوانان سه چیز را می‌خواهم که تحصیل و تهذیب و ورزش است و این‌ها در راستای حفظ آمادگی و مقابله با دشمنان لازم و ضروری است.
وی با بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس شاهرود تاکید کرد: شهدا زنده اند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند و اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه آنان باشید باید خوب درس بخوانید و در کنار آن معرفت و بصیرت را نیز تقویت کنید تا آینده انقلاب را روشن به پیش بروید.
همچنین مراسم آغازین روز آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با سخنرانی مسئول بسیج رسانه شاهرود در واحد پوینده مبارزان شاهرود نیز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها