همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم صبحگاه مشترک نظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محوطه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محوطه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد.


در این مراسم ابتدا سرهنگ محمدرضا مومنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه طی سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجیان ما بارها و بارها ثابت کرده اند که همیشه با شعار هیهات من الذله در تمام صحنه ها حضور دارند گفت: امروز نیز این بسیجیان آمده اند تا با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تجدید پیمان نمایند.


به گفته وی اقتدار و امنیت کنونی کشور مرهون خون شهیدان گلگون کفنی است که در طول دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت جامعه را رقم بزنند.


در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه قروه بیان داشت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت های دین مبین اسلام در جهان خود را نشان داده است و ما می توانیم سربلند باشیم و ریشه این قدرت در مجاهدت های جانبازان و در ایثارگری های شهدا است.


وی با بیان اینکه وضعیت ژئوپلیتیک جهان و منطقه نشان می دهد که تفکر انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است افزود: این حاصل تفکری است که رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ایجاد کردند.


به گفته وی هم اکنون تمامی پایگاه های آمریکایی در مدار محور مقاومت قرار گرفته اند و در تیررس نیروهای اسلام قرار دارند و این نشانه اقتدار جبهه انقلاب و حاصل صدور تفکر انقلاب اسلامی است.

رستمی در ادامه با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که باید ارزش گذار خون شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا باشیم افزود: خون شهید دفن شدنی نیست و این مجاهدت شهدا است که راه پیروزی نظام اسلامی را باز می کند .


امام جمعه قروه انقلاب اسلامی را بزرگترین چالش برای دنیا و جبهه استکبار دانست و بیان داشت: امروز شعاع انقلاب اسلامی در تمام دنیا قابل مشاهده است و این موضوع را دشمنان ما به وضوح اعلام می کنند.


وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در دهه 90 تعداد 48 شهید در شهرستان قروه در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم شده اند گفت: این نشان از تدین و روحیه انقلابی مردم شهرستان قروه دارد که در کمتر شهری نظیر آن را می توان یافت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار