خبرهای داغ:

دیدار مسئولین بسیج ادارات شاهرود مسئول دفتر آستان قدس رضوی+ تصاویر

جانشین سپاه ناحیه و مسئولین بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود با مسئول دفتر آستان قدس رضوی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئولین حوزه بسیج ادارات الحدید با مسئول دفتر آستان قدس رضوی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار در خصوص همکاری های فی مابین در راستای محرومیت زدایی و فعالیت های خدماتی و عمرانی و پزشکی بین این دفتر و سپاه ناحیه بحث و تبادل نظر شد.
مرتضی احمدیان مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های ارائه شده توسط این دفتر در سطح شهرستان با کمک خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف بر تعامل و همکاری با نهادها و سازمان های مختلف در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این دیدار با تاکید بر همکاری و تعامل با این دفتر و ارائه خدمات به مردم بر هماهنگی بیشتر در راستای خدمت به مردم تصریح کرد.
سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی مسئول بسیج ادارات شهرستان نیز در این نشست بر تعامل و همکاری در اجرای برنامه های مختلف در ادارات با همکاری دفتر آستان قدس رضوی و خدمات رسانی به مردم در این جلسه تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار