امام جمعه فلارد؛

سپاه مظهر اقتدار و امید است

همزمان با سومین روز از ماه محرم و هفته امربه معروف و نهی از منکر ، فرمانده سپاه ناحیه لرگان با امام‌جمعه بخش فلارد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۶۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار امام جمعه بخش فلارد لردگان با تسلیت ایام سوگواری خامس آل عبا و خوش آمد گویی به اقتدار  ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج مظهر اقتدار و ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمود خیری افزود: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی و ایثار و فداکاری این عزیزان ، دشمن شکن است.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه فقط یک مجموعه نظامی نیستند،در امور فرهنگی  و مقابله با جنگ نرم دشمنان نیز نقش مهمی را دارند.

امام‌جمعه بخش فلارد گفت: همکاری و همراهی روحانیون مستقر درمنطقه فلارد با بسیج و سپاه و استفاده از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی در اجرای برنامه ها به شکل با شکوه ، خیلی موثر است.

دراین دیدار فرمانده سپاه ناحیه لردگان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هفته امربه معرف و نهی از منکر گرامیداشت .

سرهنگ پاسدار کرم نظری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان و بخش فلارد با حضور امام جمعه و روحانیون مستقر در این بخش گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر و ماه محرم ،محور مباحث روشنگری ، بصیرت افزایی و تبیین گام دوم  انقلاب اسلامی است.

وی از حضور پرشور آحاد مردم در مساجد و حسینیه ها به مناسبت ماه های محرم و صفر اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به سوالات و شبهات جوانان  و نیز دشمن شناسی ، روحیه استکبار ستیزی را در نسل جوان افرایش می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار