فرمانده سپاه الغدیر یزد؛

نظام اسلامی مقتدر ایستاده است/ اهمیت حرکت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

سرهنگ «رضاپورشمسی» در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اشاره به اقتدار نظام اسلامی گفت: حرکت سپاه، بسیج و همه آحاد مردم در جهت گام دوم انقلاب حرکت به سمت تمدن عظیم اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۸۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

سرهنگ «رضاپورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تقدیر از زحمات برادر فاتحی در طول 3 سال تصدی فرماندهی ناحیه ابرکوه اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به  عنوان یک نقطه راهبردی برای ما در گام دوم انقلاب ترسیم کردند بحث تمدن سازی است.

وی افزود:  در حوزه تمدن سازی بارها معظم له ذکرکردند که ما در پنج گام باید دولت اسلام، جامعه اسلامی و حرکت به سمت تمدن اسلامی داشته باشیم که آرزوی دیرینه شیعیان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به نگاه دانشمندان غربی که مدعی تمدن غرب هستند، تاکید کرد:  ویل دورانت به عنوان یک نویسنده غربی که کتاب 12 جلدی تاریخ تمدن را نوشته است که یکی از مبناهای فکری دانشمندان غربی است.

پورشمسی افزود: این دانشمند در جلد 11 کتاب خود اعتراف می کند: پیدایش و ازمحلال تمدن اسلامی از حوادث بزرگ تاریخ است، اسلام طی 5 قرن تا سال 597 هجری از لحاظ نیروی و نظم و بسط قلمرو و اخلاق نیک و تکامل سطح زندگی و قوانین منصفانه انسانی، ادبیات، تحقیق علمی، علوم، طب و فلسفه پیشاهنگ جهان بود و دنیای اسلامی در جهان مسیحی نفوذهای گوناگون داشت

این مقام مسئول یادآور شد: ما در پاسخ به این سوال که آیا اندیشه های ناب امامین انقلاب اسلامی قادر هست منجر به تشکیل تمدن اسلامی شود، حتی حاضر نیستیم به آیات و روایات مراجعه کنیم.

وی گفت: ما با اتکا به مبانی دینی و با ولایتمداری مردم فهیم ایران اسلامی ما اهرم های قدرتی جهان را در 40 سال گذشته پشت سر گذاشتیم. وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و آن همجمه های سنگین را بر علیه نظام ایجاد کردند با خلق های کُرد و بلوچ و عرب، آن مبانی ولایی و دینی در بستر تمدن اسلامی بود که این نظام را نجات داد.

این مقام مسئول با اشاره به جنگ تحمیلی اذعان کرد: حزب بعث عراق با تمام قوا و با حمایت تمام کشورهای دنیا خرمشهر را گرفت و روی در و دیوارهای شهر نوشت «ما آمده ایم که بمانیم»، ولی  ما توانستیم خرمشهر را از دشمنان پس بگیریم.

وی از بین بردن داعش را یکی دیگر از کارهای نظام اسلامی دانست و یادآور شد: وقتی در سوریه داعش تا دندان مسلح شده بود و بیش از 92 کشور دنیا در سوریه نیرو داشتند. وقتی عناصر قدرت تمدن اسلامی را به کار بردیم توانستیم داعش را از بین ببریم.

پور شمسی با اشاره به تهدید آمریکا در خصوص به راه انداختن جنگ ترکیبی علیه ایرن گفت: اگر ما امروز بخواهیم امنیت داشته باشیم اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در دل دشمن حداکثر امنیت را در جامعه جهانی دارد به خاطر توجه ما به مبانی دینی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در تمدن غرب بزرگترین چالشی که وجود دارد بحث واژه آزادی و امنیت است. آنان معتقدند افرادی آزاد هستند که به اندازه ای که این آزادی امنیت دیگران را به خطر نیندازد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حرکت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  افزود: حرکت  سپاه و بسیج و همه آحاد مردم در جهت گام دوم انقلاب حرکت به سمت تمدن عظیم اسلامی است. لذا اگر در جامعه هر مشکلی داشتیم بر اساس مبانی دین و شاکله تمدن اسلامی حرکت کنیم موفق می شویم و هیج دشمنی نمی تواند هیچ آسیبی به ما برساند.

نظام اسلامی مقتدر ایستاده است/ اهمیت حرکت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

انتهای پیام/

ارسال نظرات