خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود:

خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه/اهدا ۵۸ سرویس جهیزیه به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند شاهرود

جانشین سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اهدا ۵۸ سرویس جهیزیه تمام ایرانی به زوج‌های نیازمند اظهار کرد: خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه اولویت سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۴۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه/اهدا ۵۸ سرویس جهیزیه به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند شاهرودسرهنگ پاسدار احمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه اهدا ۵۸ سرویس جهیزیه به زوج‌های نیازمند با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات و برنامه‌های محوری بسیج و سپاه خدمت رسانی به محرومین و مردم بی بضاعت است اظهار کرد: در سطح شهرستان شاهرود، زوج‌های جوانی که در خرید جهیزیه مشکل داشتند شناسایی شدند و با مشاکت خودشان و همکاری قرارگاه محرومیت زدایی استان و بسیج سازندگی ۵۸ سرویس جهیزیه در مرحله اول نهیه شد.
وی افزود: آورده زوج‌های جوان ۴ میلیون تومان است که مابقی آن از طریق سپاه و قرارگاه محرذومیت زدایی پرداخت شده که قیمت تمام شده هر سرویس جهیزیه ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان از درب کارخانه است که اگر در بازار این وسایل تهیه شود قریب به ۲۰ میلیون تومان خواهد شد.
جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه این سرویس‌های جهزیه در تمام مناطق شهرستان شاهرود گسترده توزیع دارد گفت: محلات اسلامی شهرک، ولی عصر (عج)، شهید بهشتی و فدک در شهر شاهرود و روستا‌ها و مناطق شناسایی شده در طرود و سطوه و بخش بیارجمند و بسطام است که توزیع می‌شود.
وی با اشاره به وسایل این سرویس‌ها افزود: هر سرویس جهیزیه شامل ۱۲ قلم جنس از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، سرویس قابلمه، سرویس قاشق و چنگال، سرویس چینی، اتو، پتو و جاروبرقی است.
حسین پور با تاکید بر این نکته که تمام کال‌ها ایرانی و تولید ملی است افزود: اجرای این طرح ادامه دار است و امیدواریم تا پایان سال نیز بتوانیم سرویس‌های جهیزیه بیشتری را به زوج‌های نیازمند اهدا نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار