خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اجرای 40 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در فامنین

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین گفت: بالغ بر 40 برنامه همراه با تبیین شعار سال در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، روشنگری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای روحانی و... در طول هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

اجرای 40 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در فامنینمجتبی شاه‌مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ارزش والای مقام مربی و جایگاه بالای علامه شهید استاد مرتضی مطهری سالروز شهادت این عالم بزرگ با عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده که نشان از  جایگاه علم‌آموزی است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام افزود: بالغ بر 40 برنامه همراه با تبیین شعار سال در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، روشنگری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای روحانی  و... در طول این هفته برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: بیشتر برنامه‌های پیش‌بینی شده درباره تقویت احساس مسئولیت و علاقمندی به انجام مسئولیت‌های محوله، الگوسازی فردی شهید مطهری در بین بسیجیان، بهبود روابط انسانی و اسلامی در محیط کار، افزایش توجه بیشتر به آثار شهید مطهری در بین بسیجیان و گرامیداشت مقام شامخ شهید مطهری و ایجاد انگیزه برای مدیران و مربیان بسیج با تقدیر و تشکر از آنها است.

وی ادامه داد: در طول سال نیز برنامه‌های عقیدتی با توجه به ابلاغیات سازمان با محوریت اعتلای اعتقادی و اخلاقی سپاه و بسیج، آشنایی بیشتر مخاطبان  با مکتب و قرآن و روایات و تقویت روحیه شهادت وایثار در هر زمان و مکان برگزار می‌شود.

شاه‌مرادی با بیان اینکه در سطح شهرستان فامنین بیش از 20 مربی عقیدتی سیاسی در دو بخش سپاه و بسیج در زمینه عمق‌بخشی اعتقادی و اخلاقی  فعالیت دارند، گفت: مربیان عقیدتی همچون  چراغ پر فروغی هستند که راه را برای سایرین روشن کرده و مایه هدایت و نجات دیگران می‌شوند و این از خود گذشتگی آنان، زمینه پرورش و ظهور انسان‌های انقلابی و موثر در جامعه را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال رونق تولید» تصریح کرد: مسئولین عقیدتی هر ساله با نصب العین قرار دادن بیانات رهبری برای تحقق شعار سال تلاش مضاعف می‌کنند و امسال نیز  با برگزاری دوره‌ها و نشست‌ها و تعامل هر چه بیشتر با مربیان عقیدتی در هر دو حوزه بسیج و سپاه در این راستا اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار