خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی:

مسئولان به دور از حاشیه‌پردازی و اتلاف وقت به رفع مشکلات سانحه‌دیدگان بپردازند

نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی گفت: بی‌شک ضرورت تلاش مضاعف همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و جبران خسارت‌های وارد شده، وظیفه مسئولان است که به دور از حاشیه‌پردازی و اتلاف وقت، به رفع مشکلات پرداخته و اندکی از آلام سانحه‌دیدگان را التیام بخشند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۹۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

مسئولان به دور از حاشیه‌پردازی و اتلاف وقت به رفع مشکلات سانحه‌دیدگان بپردازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی با صدور پیامی جان باختن جمعی از هموطنان را در پی وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور که به جان باختن جمعی از هم‌وطنان منجر شد، موجب تاثر و تالم گردید.

تجلی همدلی و همراهی آحاد مردم در کنار حضور دست‌اندرکاران بالاخص نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی در این سوانح تلخ، شایسته تقدیر و برهانی بر انسجام و اتحاد ملت بزرگ ایران است.

بی‌شک ضرورت تلاش مضاعف همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و جبران خسارت‌های وارد شده، وظیفه مسئولان است که به دور از حاشیه‌پردازی و اتلاف وقت، به رفع مشکلات پرداخته و اندکی از آلام سانحه‌دیدگان را التیام بخشند.

به یقین امکانات و توان استان‌های همجوار مناطق سیل زده مانند همدان و شهرستان ملایر، جهت مساعدت و کمک آماده و مهیاست.

اینجانب با تسلیت جان باختن تعدادی از هم‌میهنان گرامی، از درگاه خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای مصدومان این حوادث، صحت و سلامتی و برای خادمان ملت ایران در هر لباسی، توفیق خواهانم.

محمد کاظمی
نماینده مردم شریف ملایر و عضو هیات اجرایی جمعیت هلال احمر استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار