خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان تأکید کرد

لزوم تقویت مددکاری در زندان‌های استان همدان

مدیرکل زندان‌های همدان بر تقویت مددکاری در زندان‌های استان تاکید کرد و افزود: مددکاران زندان‌ها برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب به خانواده‌های زندانیان تلاش می‌کنند، بنابراین لازم است برای خدمات بهینه به خانواده‌های زندانیان این حوزه تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۰۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

لزوم تقویت مددکاری در زندان‌های استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی اداره کل زندان‌های همدان که با حضور مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان برگزار شد، با اشاره به بازدید اعضای شورای اداری و برنامه‌ریزی استان همدان از زندان‌های استان خراسان شمالی اظهار داشت: هدف از این بازدید انتقال تجربیات، تعامل، همفکری و همگرایی در حوزه زندانبانی و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی بود.

وی بر تقویت مددکاری در زندان‌های استان تاکید کرد و افزود: مددکاران زندان‌ها برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب به خانواده‌های زندانیان تلاش می‌کنند، بنابراین لازم است برای خدمات بهینه به خانواده‌های زندانیان این حوزه تقویت شود.

مدیرکل زندان‌های همدان خواستار پویایی، پیشرفت و اهتمام بیشتر در انجام وظایف محوله شد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری یکدیگر گام‌های موثری برای رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم .

وی بر اشتغال زندانیان تاکید کرد و گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد چراکه اشتغال زندانيان در دوران حبس نقش عمده‌ای در ارتقاء امنیت و آرامش محيط زندان دارد.

پروین در ادامه بر ساماندهی نیروی انسانی، تخلیه روانی در بندها، حضور روسای زندان‌ها در داخل بندها، بازسازی فضاهای قدیمی، رعایت سلسله مراتب اداری، ایجاد فضای ورزشی مناسب و ایجاد انگیزه در بین کارکنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار