در جمع بسیجیان لردگان بیان شد؛

شکست توطئه های دشمنان سند عظمت انقلاب اسلامی است

کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه ناغان، گفت: شکست توطئه های دشمن علیه نظام، سند عظمت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی، ناکارآمدی توطئه های دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی را یکی از دلایل عظمت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهمترین توطئه دشمنان همان تهاجم فرهنگی است که می خواهد باورها را تغییر داده و جوانان را به فساد و تباهی بکشاند.شکست توطئه های دشمنان سند عظمت انقلاب اسلامی است

فریدون سعیدی، کاشتن بذر یأس و ناامیدی در دل های مردم و جوانان را نقشه دیگر استکبار برای مبارزه با انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این کار دشمن فقط برای جمهوری اسلامی صادق است و به بقیه کشورها کاری ندارد، دشمن با کوچک جلوه دادن خدمات انقلاب و بزرگنمایی مشکلات می خواهد انقلاب را ناکارآمد نشان دهد.

سعیدی، با اشاره به بدبختی ها و مشکلات فراوان ملت های مختلف بعد از ورود امریکا به آن کشورها، تصریح کرد: آمریکا جز فلاکت و ننگ هیچ چیز دیگری برای ملت ها نیاورده است. افغانستان، پاکستان، آذربایجان، بحرین و نمونه هایی از این دست هستند.

وی، به وجود آوردن داعش از سوی آمریکا را در ادامه پروژه اسلام هراسی ارزیابی کرد و گفت: وحشی گری های داعش نگاه افکار عمومی مردم دنیا نسبت به اسلام را زشت می کند و این هدف استکبار جهانی است، البته به لطف الهی و مجاهدت های رزمندگان اسلام سفره داعش هم جمع شد.

ارسال نظرات