خبرهای داغ:
مسوول عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

روحیه انقلابی و اقدام جهادی امروز راهگشای مشکلات اقتصادی است

مسوول عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی توانسته است طی ۴۰ سال پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و مشکلات اقتصادی امروز از ضعف نظام پولی و بانکی ما نشات گرفته است ، لذا با روحیه انقلابی و اقدام جعلدی می توان این موضوع را اصلاح کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۳۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سالار آبنوش مسوول عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی مردم تاکستان به مناسبت اغاز ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امسال در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که دشمنان ما از هر توطئه ای برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده کرده اند و آرزوی براندازی این نظام را با مرگ خود به گور برده اند.
وی با بیان این نکته که ولایت فقیه از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی بوده است عنوان کرد: ولایت فقیه توانسته است در برابر طوفان مشکلات ایستادگی کند و انقلاب را به ساحل آرامش برساند.
آبنوش خاطر نشان کرد: توطئه های پیاپی دشمنان را می توان از عوامل پیشرفت و رشد این انقلاب دانست چرا که ما به مرور زمان دریافته ایم که باید تنها به توان خود تکیه کنیم.
مسوول عملیات سازمان بسیج مستضعفین تبیین کرد: انقلاب اسلامی با عنایات خداوند متعال و با هدایت ولایت فقیه توانسته است در ابعاد مختلف علمی، نظامی، اجتماعی و... به پیشرفت های خوبی برسد ، امروز جمهوری اسلامی ایران در فناوری پرتاب ماهواره دارای رتبه پنجم است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز رتبه دهم صنعت سد سازی را به خود اختصاص داده است و همه این پیشرفت ها و موفقیت ها در کنار توطئه های عظیم نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادیی دشمنان علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
سردار آبنوش تصریح کرد: امروز موضوع امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران زبانزد دنیا شده است ، به لطف خداوند فرزندان این نظام بزرگ ترین پالایشگاه نفت و گاز جهان با نام ستاره خلیج فارس را راه اندازی کرده اند، نکته قابل تامل این است که همه این اتفاقات به دستان نیروهای توانمند انقلابی رخ داده است، این جوانان ارزشمند ما در رکاب اهل بیت گام برداشته اند .
این مسوول یادآور شد: سوال این است که چرا با این همه پیشرفت و موفقیت چرخ معیشت و زندگی مردم لنگ میزند؟
اگر سیستم و‌نظام پولی و بانکی، گمرک، نظام درآمد و مالیات، سیستم تولید توزیع و مصرف و نیز سیستم بیمه ای کشور اصلاح شود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا خواهد کرد.
مسوول عملیات سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز تنها نقطه امید دشمنان معیشت و وضع اقتصادی مردم است، اگر مدیران کشور مطیع ولایت فقیه باشند و جهادی عمل کنند، روحیه انقلابی داشته باشند و با اخلاص تلاش کنند مسائل و مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
سردار آبنوش در بخش پایانی بیانات خود مطرح کرد: ما باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم انقلاب را در مسیر صحیح خود ادامه دهیم.
۷۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار