خبرهای داغ:
مسئول جامعه زنان شهرستان بهار:

انقلاب هویت اسلامی را به زنان جامعه بازگرداند

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به زنان کرد و هویت اسلامى را به زنان جامعه بازگرداند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۹۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

انقلاب هویت اسلامی را به زنان جامعه بازگرداندفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: این افتخار بزرگی است که جامعه اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به خود می‌بیند واین نعمتی الهی است که اگر انسان بتواند همه‌ عمر را برای این شکر کند، باز هم نمی‌تواند.

وی با بیان اینکه علت اصلی ناتوانی دشمن در متزلزل کردن نظام اسلامی حضور انبوه و منسجم و در صحنه مردم و ایمانشان است، افزود: دشمن تلاش دارد این ثروت عظیم ملی را متزلزل کند بنابراین باید باتمام قوا در صحنه بود وعاقلانه و مدبرانه حرکت کرد.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار از تدوین برنامه‌های فرهنگی، مذهبی متنوع و سازنده ویژه جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد و گفت: در راستای پرداختن به مسئله خانواده به خصوص مسئله سلامت و امنیت و آرامش و تکریم زن در محیط خانواده که یکی از اصلی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری در جامعه است، برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های «مادران، پرچمداران جنگ نرم» و کارگاه‌های دخترانه و سبک زندگی و نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

کتابی‌اصل افزود: با مصادف شدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) با ایام الله دهه فجر اهمیت این دهه و برنامه‌ها دوچندان شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرامین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که می‌فرمایند در حمایت از استقلال اقتصادی زنان، دنیا سیزده قرن است که از اسلام عقب است، ابراز داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی بانوان نیز از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات کتابخوانی و ورزشی، انتشار گاهنامه، اردوهای جهادی، زیارتی و تفریحی، دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.

وی با اشاره به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به زنان کرد و هویت اسلامى را به زنان جامعه بازگرداند بنابراین زنان انقلابی ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه‌گوی انقلاب خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار