خطیب جمعه فرادنبه:

مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظرات مخالفین FATF را هم بشنود

حجت الاسلام علی مدد مالکی ، از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست نظرات مخالفینFATF را هم بشنود تا کشور به سرنوشت برجام دچار نشود.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۹۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر فرادنبه به لایحه دولت برای پیوستن ایران به fatf  اشاره و از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست، که نظرات مخالفین این لایحه را بشنود و تصمیم گیری کند، تاکشور به سرنوشت برجام دچار نشود.

حجت الاسلام علی مدد مالکی، در ادامه به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی  اشاره کرد و افزود: با  بی حرمتی به این خبرنگار،  دولت آمریکا نشان داد که هیچ احترامی برای حقوق بشر قائل نیست و چنین دولتی حق ندارد در مورد حقوق بشر حرف بزند یا ديگران را متهم به نقض حقوق بشر کند.

وی ادامه داد: در کجای دنیا شما سراغ دارید شاهد پرونده قضائی را با دستبند به دادگاه احضار و به مقدسات او بی احترامی کنند.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از سخنانش به نامه ی ارسالی تعدادی از وزرا به مقام معظم رهبری اشاره و به وزرا توصیه کرد بجای نامه نگاری به رهبری به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی، خطاب به این وزرا، تصریح کرد: طبق اظهارات خودتان در تصویب برجام قرار بود مشکلات بانکی را با برجام حل کنید، چرا الان حواله به cft می‌دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار