خبرهای داغ:
مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سازمان بسیج تأکید کرد

بسیجیان پیشقراول مبارزه با نفوذ و توطئه دشمن/ لزوم تقویت حضور بسیجیان در فضای سایبری و فضای مجازی

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سازمان بسیج گفت: حضور بسیجیان باید بیش از پیش در فضای سایبری و رسانه‌ای و فضای مجازی تقویت شود چراکه رخنه‌گاه نفوذ دشمنان از طریق فضای مجازی بسیار افزایش یافته و این تکلیف بسیج است که مثل همیشه پیشقراول مبارزه با نفوذ و توطئه دشمن باشد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۷۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

بسیجیان پیشقراول مبارزه با نفوذ و توطئه دشمن/ لزوم تقویت حضور بسیجیان در فضای سایبری و فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هم اندیشی مسئولین معاونت‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با فرماندهان و رابطین نمایندگی حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان در سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار شد.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سازمان بسیج در این جلسه ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی فرماندهان و رابطین نمایندگی حوزه‌ها اظهار داشت: بسیجیان سد محکم انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: حضور بسیجیان باید بیش از پیش در فضای سایبری و رسانه‌ای و فضای مجازی تقویت شود چراکه رخنه‌گاه نفوذ دشمنان از طریق فضای مجازی بسیار افزایش یافته و این تکلیف بسیج است که مثل همیشه پیشقراول مبارزه با نفوذ و توطئه دشمن باشد.

وی افزود : وقتی در سازمان بسیج سردار غیب پرور سخن از حضور بسیجیان در فضای سایبری را مطرح کردند، موج حملات و تخریب‌ها از سوی صهیونیست‌ها و دشمنان شروع شد و این قضیه نشان از اهمیت موضوع و نگرانی دشمنان دارد.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سازمان بسیج گفت: بسیج همچنین در بحث رسانه‌ای و خبری باید فعال باشد و حضور مؤثر خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیج باید باعث محبوبیت‌زایی و امیدآفرینی در جمهوری اسلامی شود.

در ادامه جلسه بسیجیان و فرماندهان حوزه به بیان انتقادات و دیدگاه‌های خود در خصوص برنامه‌های ابلاغی و اجرایی بسیج پرداختند و مسئولین سازمان بسیج به پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات