خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

امروز وظیفه ما نسبت به انقلاب و شهدا سنگین است

امام جمعه نهاوند گفت:۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته، ۱۷ هزار شهید ترور، ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کسانی هستند که امام حسین(ع) را اجابت کردند و شهید شدند تا انقلاب را حفظ کنند امروز وظیفه ما و شما به انقلاب و این شهدا سنگین است.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۹۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

امروز وظیفه ما نسبت به انقلاب و شهدا سنگین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عصر امروز پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی والفجر ۸ و رمضان با استقبال گرم مردم و مسئولین شهرستان وارد نهاوند شد.

امام جمعه نهاوند در  این مراسم ضمن تشکر از  دست‌اندرکاران و بانیانی که مقدمات حضور این دو شهید گمنام را در شهرستان فراهم کردند، گفت: شهرستان نهاوند ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و روزهایی را دیدیم که شهدای دفاع مقدس را تشییع می‌کردیم و درعین‌حال توسط دشمن بمباران هوایی می‌شدیم و بر این شهدا افزوده می‌شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به اینکه مراسم اصلی یعنی تشییع پیکر این دو شهید فردا صبح از مقابل مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) و سپس دانشگاه آزاد انجام می‌شود، افزود: میزبان و مدفن این شهدا محوطه دانشگاه آزاد اسلامی است که امیدواریم مراکز علمی و آموزشی و حوزه‌های علمیه ما از برکات حضور این دو شهید بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به سخن حضرت علی (ع) که می‌فرمایند تاریخ بشریت از زمان آدم تا به امروز و تا روز قیامت صحنه مبارزه حق و باطل است، تصریح کرد: زمانی جبهه حق و باطل موسی و فرعون بود، زمانی پیغمبر و ابوسفیان بود، زمانی علی و معاویه و ناکسین و مارقین بودند و امروز صحنه حق و باطل ایران اسلامی در مقابل آمریکا و انگلیس و آل سعود و داعش و منافقین است.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه این مبارزه همان مبارزه است و ادامه همان خط است، افزود: همه ما در این مبارزه امتحان می‌شویم خوشا به حال آنان که همچون امام شهدا از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی بابیان اینکه امام حسین(ع) وقتی یارانش به شهادت رسیدند فرمود آیا کسی هست مرا یاری کند، تصریح کرد: بزرگان ما در تفسیر این فرمایش امام می‌فرمایند امام یاران خود را ازدست‌داده بود و آن‌هایی که صدای امام را می‌شنیدند گرگ‌های بنی امیه بودند که به خون امام تشنه بودند، مخاطب امام حسین(ع) نسل‌های آینده است، من و شما هستیم، جوانان و نوجوانان این مملکت مخاطب امام هستند، منتها هرکسی مرد این میدان نیست.

مغیثی گفت:۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته، ۱۷ هزار شهید ترور، ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کسانی هستند که امام حسین(ع) را اجابت کردند و شهید شدند تا انقلاب را حفظ کنند امروز وظیفه ما و شما به انقلاب و این شهدا سنگین است.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان باید با حضور در عرصه‌های مختلف، ادامه‌دهنده راه شهدا و حاضر در صحنه‌های انقلاب باشند، تأکید کرد: انشالله در ادامه این راه نقشه‌های شوم آمریکا، جنگ نرم و غیره دشمن شکست بخورد و این انقلاب قدرتمندتر به سمت هدف خود حرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار