محفل انس با قرآن کریم درکردستان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۴۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محفل انس با قرآن کریم در مسجد امامزاده پیر عمر با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و مسئولین  پایگاه مقاومت شهید الله مرادی در مسجد امامزاده پیر عمر برگزار شد. در این مراسم نوارنی محفل انس با قران کریم، قاریان ممتاز شهرستان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

 در این مراسم سردار رجبی فرمانده پایگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با اشاره به پرداختن قرآن کریم از ابتدای خلقت انسان تا قیامت افزود: قرآن کریم برنامه ای کامل را پیش روی انسان قرار داده که نحوه زندگی سعادتمندانه را به ما یاد می دهد.

 وی عنوان کرد: بیش از هر زمان دیگری،  در جامعه کنونی نیازمند بروز و‌ظهور حقیقت قرآن کریم هستیم چرا که دشمن با استفاده و گسترش و نفوذ فضای مجازی در خانواده ها و خطرات و آسیب های آن در پی شکستن بسیاری از ارزش های اسلامی ما است پس اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را در خانواده خود نهادینه کنیم، قطعاً از این آسیب ها کاسته شده ومی توان  هم خانواده ‌‌و هم جامعه خود را در برابراین جنگ مصون  نگه داشت.

 سردار رجبی در ادامه این مراسم بیان داشت: برگزاری این محافل از نظر  کیفی بسیار حائز اهمیت زیرا قرآن بزرگترین منبع برای یک جامعه اسلامی است.

 وی افزود: کسی که در جوانی قرآن بیاموزد قرآن با گوشت و خون او آمیخته خواهد شد وطبیعی است که اگر قرآن با گوشت وخون کسی آمیخته شود آنگاه او تربیتی قرآنی خواهد یافت و به حیات معنوی و طیبه قرآنی دست خواهد یافت و چنین انسانی هم خود را به فلاح می‌رساند و هم باعث رستگاری جامعه خواهد شد. چنین انسانی مصداق صالحین واقعی است که بشریت از فقدان آنها رنج می‌برد.

 تجلیل از 5تن از قاریان برجسته استانی و دیدار با دو خانواد ه نیازمند  پایان بخش این مراسم معنوی بود.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار