خبرهای داغ:
جوان بسیجی و قاری برتر کشور:

هر جا به مشکل بر می‌خورم به قرآن متوسل می‌شوم

جوان بسیجی و قاری برتر کشور قرآن را در زندگی شخصی خود بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در بسیاری از جاها و مسائل زندگیم قرآن تاثیرگذار بوده و هر جا که به مشکلی بر می‌خوردم به قرآن متوسل می‌شدم و نتیجه خوبی را از آن می‌گرفتم.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

هر جا به مشکل بر می‌خورم به قرآن متوسل می‌شومبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، «علیرضا رحمانی» جوان 18 ساله و اهل روستای دینارآباد از توابع شهرستان بهار امسال موفق به کسب مقام اول کشوری در مسابقات قرائت قرآن در بخش دانش‌آموزی شد.

این جوان بسیجی و قاری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج اظهار داشت: مدت چهار سال است که قرائت قرآن را آغاز کرده‌ام و در این مدت موفق به کسب مقام‌های سوم، دوم و اول در مسابقات کشوری طی سال‌های 95، 96 و 97 شده‌ام.

علیرضا رحمانی گفت: قبل از اینکه به طور خاص به قرائت بپردازم، دو سال مداحی می‌کردم تا اینکه با تشویق عمویم که استاد قرآن بود، علاقمند به رشته قرائت شدم و با تشویق وی شروع به خواندن قرآن کردم و به طور خاص با رشته قرائت آشنا شدم و در این راه عمویم کمک زیادی به من کرد و زحمت زیادی برایم کشید.

وی تاکید کرد: آقایان مهدی ساعد و محمد صالحی از اساتیدی بودند که در این مدت به من کمک کردند؛ که استاد مهدی ساعد خود از بسیجیان فعال بوده و مرا راهنمایی کردند.

این جوان بسیجی و قاری قرآن کریم عنوان کرد: جلسات سنتی بیشترین تأثیر را در پیشرفت افراد در زمینه قرائت دارد، چراکه قرار گرفتن در پشت میکروفن و قرار گرفتن در جو عمومی باعث بیشترین پیشرفت می‌شود و آنقدر که جلسات سنتی در پیشرفت تاثیرگذار است، جلسات تئوری تاثیر چندانی در آن ندارد.

وی رشته علوم و حدیث قرآنی را رشته مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل عنوان کرد و قرآن را در زندگی شخصی خود بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در بسیاری از جاها و مسائل زندگیم قرآن تاثیرگذار بوده و هر جا که به مشکلی بر می‌خوردم به قرآن متوسل می‌شدم و نتیجه خوبی را از آن می‌گرفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار