خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

تملک 65 درصد از پلاک های ثبتی حریم امامزاده حسین (ع) انجام شده است

فرخزاد عنوان کرد: هم اکنون از 230 پلاک موجود در حریم امامزاده حسین 147 پلاک تملک و 6 پلاک دیگر نیز در شرف تملک می باشد و جمعا 65 درصد پلاکها با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان تملک شده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۶۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هلی فرخزاد معاون هماهنگی امور استانداری در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین، بیان کرد: در حال حاضر از 230 پلاک موجود در حریم امامزاده حسین 147 پلاک تملک و 6 پلاک دیگر نیز در شرف تملک می باشد و جمعا 65 درصد پلاکها با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان تملک شده است.
وی ضمن اشاره به سهم اداره اوقاف در این حوزه گفت: سهم اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تملکات محدوده این طرح ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون یک میلیارد تومان آن محقق شده است.
معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قزوین جهت تملک پلاک های باقیمانده برای تخصیص 90 میلیارد ریال از سهم خود، باید با شتاب بیشتری پیگیر باشند.
فرخزاد عنوان کرد: برای جلوگیری از ساکن ماندن پروژه و تسریع بیشتر آن نیاز است برخی از اقدامات همچون گمانه زنی، آغاز به کار مشاور برای بازنگری طرح و آغاز به کار برخی قسمت ها که قابلیت اجرایی دارد، همزمان و به طور موازی انجام شود تا از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی، ضروری است برخی اقدامات لازم مانند آواربرداری، تسطیح و شن ریزی در آن مناطق به سرعت عملیاتی شوند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار