کلنگ زنی احداث خانه محروم در روستای حسینی دهگلان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از کلنگ زنی واحداث ۶۰ خانه محروم در شهرستان دهگلان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور نماینده دو شهرستان قروه و دهگلان و مسئولان شهرستان دهگلان کلنگ زنی یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای حسینی بخش مرکزی شهرستان دهگلان به صورت نمادین به زمین زده شد.


در مراسم کلنک زنی این خانه محروم سرهنگ امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهارداشت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستا‌ها و مناطق جنگ زده شهری بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و رسالت سپاه و بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقراز چهره محرومان جامعه است.

سرهنگ امانی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری نظام و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه‌ای دراین راستا کوتاهی ننموده است.


سرهنگ امانی افزود: محرومان، ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.


محمد امانی گفت: تعداد ۶۰ واحد مسکونی خانه محروم با زیر بنای ۵۰ متر مربع به شهرستان اختصاص یافته که با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه دهگلان برای خانوار‌های محروم احداث خواهند شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷


وی در ادامه گفت: این واحد مسکونی به صورت نمادین و باحضور مسئولان کلنگ زنی می‌شود و برای ساخت هر واحد ۳۵ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه هزینه ساخت می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار