اعزام کاروان‌های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان کردستان

کاروان‌های جهادی بسیج دانشجویی با بدرقه مسوولین استانی به مناطق محروم استان کردستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۴۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز طی مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس و مسوولین دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان، ۳۷ گروه دانشجو در قالب اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

در این مراسم توحید رستمی مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: بسیج دانشگاه کردستان ۳۶ روستا قروه را از ۵۵ روستا در کل استان پوشش خواهد داد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان با اشاره به تاثیرگذاری این طرح بر روی دانشجویان و مردم مناطق محروم تصریح کرد: افزایش توان دانشجویان، نقش آفرینی در خدمات اجتماعی، شرکت دادن مردم در کار‌های عمرانی و نقش آفرینی برای کارآمدی انقلاب از جمله تاثیرگذاری‌های این طرح است.

وی افزود: اهداف ما در این طرح محرومیت زدایی، ایجاد دلگرمی و مطالبگری از مسئولین، آشنایی دانشجویان با مناطق محروم، دلگرمی مردم روستا از حضور دانشجویان در کنارشان است.

وی عنوان کرد: اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی از ۱۲ شهریور ماه شروع می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد.

رستمی در ادامه هدف اصلی اردو‌های جهادی را حضور در کنار مردم، شناسایی مشکلات مردم مناطق محروم و کشف استعداد‌های دانشجویان نام برد.

در ادامه حجت الاسلام بابا شاهی نماینده، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان از اردو‌های جهادی به عنوان سفیران کار و تلاش در عرصه‌های انقلابی نام برد و افزود:حضور در مناطق محروم و کار برای محرومان عنایتی است از طرف پروردگار که هر کسی شایستگی انجام آن را ندارد.

وی با اشاره به بحث‌های حاکم بر کشور اظهار داشت:وقتی یک دانشجو در اردو‌های جهادی در میان قشر محروم جامعه حضور پیدا می‌کند مطالبگری را نسبت به تمام موضع‌ها به دشمنان نشان می‌دهد و به آنان می‌فهماند که همیشه و در همه جا به عنوان یک جوان انقلابی برای ادامه انقلاب در صحنه حاظر و تلاش می‌کند.

حجت الاسلام بابا شاهی به اهمیت امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: امروزه امنیت ما در دنیا زبانزد است و این امنیت باید با در سایه رضایتمندی مردم به اوج برسد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت‌های جهادی در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم اظهار کرد: حرکت جهادگران بسیجی باید انسان دوستانه، اخلاقی و ارزشی باشد.

وی در پایان با توصیه به جهادگران افزود: جهادگران باید این روحیه اخلاص را برای دنیا و اخرت در خود حفظ کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار