خبرهای داغ:
پیام فرماندار شاهرود مناسبت روزبازگشت آزادگان به میهن اسلامی

آزادگان در اسارت، دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری تکلیف خود را ادا کردند

فرماندار شاهرود در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن تصریح کرد: ۲۶ مردادماه، یادآور بازگشت غرورآفرین سروران آزاده اى است که پس از تحمل سال‌ها رنج و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند وسال‌ها چشم انتظاری رابه پایان رساندند.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۰۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
۲۶ مردادماه، یادآور بازگشت غرورآفرین سروران آزاده اى است که پس از تحمل سال‌ها رنج و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند وسال‌ها چشم انتظاری رابه پایان رساندند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه‌ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.
آنان در دوران اسارت نیز در مقابل دشمن بعثی، ایستادگی و پایمردی ستودنی داشتند و به راستی آزادگی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.
اینجانب سال گشت این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به تمامی آزاد مردان و هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را از خداوند متعال خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها