خبرهای داغ:
مدیر امور استان های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی:

باید قدر نعمت استقلال و‌ آزادی را بدانیم/زائران زیادی با مشقت به مشهد می آیند

مدیر امور استان های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: باید قدر این استقلال و آزادی و معنویت را هر چند سختی هایی داریم، بدانیم و آینده به فرموده رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله روشن است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۳۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی لشکری در جمع راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهرود در حسینیه معارف مشهد مقدس در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع راویان و بسیجیان پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار کرد: امام رئوف و مهربان ما را به چشم می بینند و از حاجات ما مطلع هستند و در روایات به مهربانی و محبت و مدارا معروف هستند و شما دوستان با توجه به الگو بودن در جامعه و رزمنده بودن دلی با امام دارید.
وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر افغانی برای حضور در مراسم اربعین سال قبل به مشهد آمدند و بعد کربلا رفتند گفت: از همه جای دنیا ما زائر داریم و پاکستانی ها به سختی می آیند با توجه به شرایط کشورشان و قرنطینه لب مرز وآذربایجانی ها هم می آیند و قدر باید بدانیم که دسترسی به این اقیانوس داریم.
رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از سناتورهای پاکستانی بیان می کرد که قدر این آزادی را بدانید ما در پاکستان باید از آمریکا اجازه بگیریم و کار کنیم و ما در پاکستان کشتارگاه زدیم و چون پرچم ایران را زدیم گفتند جمع کنید.
لشکری تاکید کرد: باید قدر این استقلال و آزادی و معنویت را هر چند سختی هایی داریم، بدانیم و آینده به فرموده رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله روشن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار