فرمانده سپاه جلفا:

حمایت از کالای ایرانی؛ نیازمند فرهنگ سازی و تقویت اراده ملی

فرمانده سپاه جلفا در جمع پایوران سپاه جلفا با تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت و استفاده از کالای ایرانی را نیازمند فرهنگ سازی و تقویت اراده ملی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۰۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی افزود: حمايت از کالاي ايراني نيازمند فرهنگ سازي و تقويت اراده ملي و بسيج عمومي است که تک تک افراد جامعه بايد خود پيشگام اين ميدان باشند. اين امر ابتدا از خود، سپس خانواده و دوستان و اطرافيان و فاميل بايد آغاز گردد و سپس در سطوح مختلف اجتماعي تبليغ و ترويج شود.

وی با بیان این که همه اقشار ملت باید در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی در مقابل توطئه و کارشکنی دشمن هوشیار و بیدار باشند گفت: البته مسئولان دولت و سایر قوا نیز باید با مسئله گرانی کالاها برخورد جدی تری داشته باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

شریفی بابیان اینکه سپاه پاسداران فرزند فکری امام راحل است اظهار داشت: سپاه توانسته در دهه‌های پس از انقلاب از حریم فکری امام امت به‌خوبی دفاع  و ثابت کند که با آگاهی از شرایطِ زمانی و مکانی، در هر شرایطی، حافظ این حریم است. یعنی سپاه پاسداران، همیشه و برای همیشه حافظ انقلاب اسلامی است و ان شاءالله در این مسیر ثابت‌قدم خواهد ماند

وی بر لزوم وحدت جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: در سایه وحدت و تبعیت از ولایت ، حمایت و پشتیبانی از ولایت ، موقعیت ممتازی و بی نظیر برای اسلام ناب و برای مکتب تشیع و اسلام ایجاد می شود.

عضو شورای تامین شهرستان بیان کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب  برای زنده نگه داشتن نام و آرمان های امام راحل، شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی در مقابل انواع توطئه های دشمنان مقاومت کرده است و امروز نیز با پیروی از ولایت فقیه و زیر پرچم انقلاب با توطئه اقتصادی دشمن مقابله می کند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان، پايبندي به مباني و ارزش هاي اساسي اسلام و انقلاب، هدف گيري آرمان هاي انقلاب و همت بلند براي رسيدن به آن ها، پايبندي به استقلال كشور، حساسيت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعيت از آن و تقواي ديني و سياسي را از مهم ترین عوامل انقلابی گری و انقلابی ماندن عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار