خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود:

سرمازدگی صد در صد باغات منطقه بسطام/اختصاص وام با بهره کم برای تولید ثروت در روستاها

معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت:صد در صد سرمازدگی در پشت بسطام داریم و در صدد کم کردن مشکلات باغداران در زمینه بانکی هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه هفتگی تفسیر قرآن کریم در مسجد قرآن شاهرود در سخنانی با اشاره به کار ارزشمند جلسه تفسیر شهرستان با اشاره به سونامی خاموش سرمازدگی در شهرستان گفت: با توحه به بازدیدی که از باغات مجن و پشت بسطام داشتیم متاسفانه صد در صد سرمازدگی در پشت بسطام داریم و نماینده هم پیگیر هستند در سطح کشور و پیگیری می‌کنیم در حوزه بانکی تا معوقات باغداران مدیریت شود و دغدغه بدهکاری و وام را انجام دهیم.
وی با اشاره به حمایت کالای ایرانی افزود: باید همه کمک کنند تا مدیریت کنیم و در تحقق آن گام برداریم در حوزه شهرستان محصولاتی در شهرستان تولید می شود که در جهت تقویت اشتغال و مشاغل خانگی باید گام برداریم و بازدید‌هایی انجام شده است.
فرماندار شاهرود با اشاره به اختصاص شش هزار میلیارد تومان برای تولید سرمایه در روستای استان سمنان بیان کرد: از ۱۵۰۰ ثبت نام برای وام در استان ۷۰۰ نفرثبت نام در شهرستان شاهرود است که از محل تسهیلات صندوق ذخیره ارزی با موافقت مقام معظم رهبری است تحت عنوان حمایت از تولید داخل که با بهره ۶، ۸ و ۱۰ درصد است تا تولید ثروت در سطح روستا‌ها شود و تلاش داریم اولین شهرستان کشور باشیم که در هفته آینده اولین وام شش درصد را اهدا نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و تهدید نرم دشمن گفت: بهترین کار برای مقابله حضور در مسجد و محافل قرآنی است.
در این مراسم به همت امام جماعت و پایگاه بسیج امام رضا علیه السلام از هیئت امنا و بسیجیان فعال مسجد با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار