خبرهای داغ:
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خبر داد

دیدار علما و فضلای همدانی با مراجع معظم تقلید قم

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان از دیدار 200 نفر از علما و فضلای همدانی روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه با سه تن از مراجع معظم تقلید قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

دیدار علما و فضلای همدانی با مراجع معظم تقلید قمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه همدان بیان داشت: ائمه جمعه، اساتید و علما و فضلای همدانی، چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه با سه تن از مراجع معظم تقلید قم دیدار خواهند داشت.

وی ادامه داد: این دیدارها با هدف در میان گذاشتن مطالبات طلاب و فضلای همدانی در راستای مشکلات اقتصادی جامعه و همچنین وضعیت نا بسامان فضای مجازی برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان افزود: ائمه جمعه، اساتید و فضلای همدانی، ظهر چهارشنبه با آیت الله العظمی جوادی آملی در موسسه اسرا، بعد از ظهر ساعت 18 با آیت الله العظمی مکارم شیرازی و ساعت 19:30 با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در این دیدارها ضمن بیان مطالبات طلاب همدانی، آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان به سطح کیفی و کمی حوزه استان اشاره خواهد کرد و حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نماینده طلاب همدانی در مجمع نمایندگان، مسائلی به سمع مراجع عظام می رساند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 نفر از علما و فضلای همدانی شامل ائمه جمعه استان، نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان، اساتید حوزه همدان و اساتید و علمای همدانی، به دعوت حوزه استان، در دیدار با سه تن از مراجع عظام تقلید شرکت خواهند کرد.

وی در پایان متذکر شد: 25 نفر از ائمه جمعه استان، اساتید سطح عالی و سطح یک حوزه علمیه همدان،25 نفر از حوزه علمیه خواهران استان، و 80 نفر از فضلای همدانی مقیم قم و اساتید شاخص در این دیدارها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار