برگزاری دهمین جشنواره «خیرین مدرسه‌ساز» در شهرستان سروآباد

دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و دومین جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، در آموزش و پرورش شهرستان سروآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۳۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  دهمین جشنواره «خیرین مدرسه‌ساز» و دومین جشنواره «حامیان مدارس شبانه روزی» با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، نماینده اداره کل نوسازی مدارس، مدیر آموزش و پرورش، کارشناس مدارس شبانه روزی اداره کل برگزار شد.
 
وی با اشاره به خدمات خیرین نیک اندیش در راستای حمایت از مدارس شبانه روزی افزود: حمایت از دانش آموزان خوابگاهی زمینه ایجاد آرامش روانی در جامعه را مهیا کرده و منجر به دسترسی حداکثری اقشار کم توان جامعه به امکانات آموزشی می‌شود.

کوهسار دادور، فرماندار شهرستان سروآباد در این مراسم با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی اظهار کرد: مدرسه‌سازی و هنرنمایی در زمینه حمایت از دانش آموزان خوابگاهی از بزرگ‌ترین حسناتی است که خداوند متعال بندگان صالحش را از این طریق به مسیر سعادت هدایت می‌کند.

محمد عزیزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد فراهم کردن فضای آموزشی ایمن و مجهز، برقراری عدالت آموزشی و حمایت مادی و معنوی از دانش‌آموزان خوابگاهی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.
 
وی فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان سروآباد را در مهیا کردن بستر مناسب برای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی حائز اهمیت دانست از  اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سروآباد در راستای برقراری عدالت آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

عزیزی با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی بافت فرسوده مدارس سطح شهر و روستا افزود: در شرایط کنونی با توجه به کمبود اعتبارات دولتی بدون کمک و همراهی خیرین بزرگوار امکان تحقق این اهداف ممکن نمی‌باشد به همین سبب آموزش و پرورش سروآباد آماده همکاری با این عزیزان است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار