خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

حمایت و استفاده از کالای ایرانی کمک به رونق اقتصادی و اشتغال

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در شصت و هشتمین جلسه کمیته تحول اداری، گفت: حمایت و استفاده از کالای ایرانی کمک به رونق اقتصادی و اشتغال می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۳۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در شصت و هشتمین جلسه کمیته تحول اداری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت و استفاده از کالای ایرانی را کمک به رونق اقتصادی و اشتغال عنوان کرد.
وی در این خصوص تاکید کرد: جهت تهیه و خرید هرگونه اقلام مصرفی و تجهیزات برای اداره با در نظر گرفتن کیفت‌های همه جانبه، اولویت اصلی به سمت کالای تولید داخلی باشد.
آشوری در این نشست اشاره‌ای هم به مصوبات جلسه قبل داشت که کارشناسان واحد‌های مربوطه در خصوص پیگیری و انجام کار‌های آن مصوبات، گزارشی ارائه دادند.
وی ضمن تشکر ازهمکاران در رعایت ورود و خروج و صرفه جویی در حامل‌های انرژی (آب، برق، گاز و ...) اداره و مجتمع فرهنگی هنری مهرهم گفت: در این زمینه‌ها باید دقت بیشتری انجام گیرد.
در این نشست کارشناسان فرهنگی هنری و دیگر همکاران، نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اداری و مالی و آموزش مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار